וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע: החתמת עידן נחמיאס כעת והגעתו בעונה הבאה

6.8.2019 / 15:20

איזי שרצקי נפגש עם בן מנספורד, באלופה רוצים מיידית את הבלם אך עשויים להתפשר על החלופה. קרית שמונה תבקש עם או בלי קשר לעסקה את מתן בלסטקה. ברסקי, קארצב וחוזז עדיין מועמדים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי נפגש עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. השניים נפגשו בנוכחות של אנשים נוספים ממכבי תל אביב וכן עם אחיו של שרצקי שמשמש בתפקיד ניהולי במועדון במסעדה בתל אביב כשעל הפרק לא מעט נושאים.

במכבי תל אביב מעוניינים מאוד בעידן נחמיאס, בלמה של קרית שמונה, ובאלופה מקווים לצרפו מיידית. עם זאת במכבי תל אביב צפויים להציע מתווה לפיו הקבוצות יסגרו מעתה עסקה במסגרתה כרטיס השחקן של נחמיאס יעבור לאלופה, אך בפועל השחקן ישחק את העונה הנוכחית בקרית שמונה ויעבור רק בעונה הבאה למכבי תל אביב.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יעבור בטרייד? נחמיאס/ברני ארדוב

במקביל שרצקי מעוניין בלא מעט שחקנים ממכבי תל אביב. אם העסקה תצא לפועל שרצקי ידרוש שני שחקנים שיגיעו בהשאלה ותהיה לו אופציית רכישה עליהם בסוף העונה. בתחילה רצה שרצקי את רוסלן ברסקי ומתן חוזז, אך גם השם של עדן קארצב עלה. בימים האחרונים המאמן מסאי דגו העלה את שמו של מתן בלטסקה כאפשרות, ושרצקי עשוי לצרף גם אותו. אגב, גם אם העסקה לא תצא לפועל שרצקי ינסה לצרף את חוזז ובלטסקה בהשאלה עם אופצייה לרכישה. בנוגע לברסקי, הרי שהשחקן בשלב זה מעדיף להישאר במכבי תל אביב או לצאת לאירופה.

עוד בוואלה!

"יאניוטיס לא יגמור כמו אנסטיס": מכבי תל אביב מביעה אמון בשוער היווני

לכתבה המלאה
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שוב יוציא את המקסימום מהעסקה? שרצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully