וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אמיר ברקוביץ' חתם לשנתיים והושאל לבית"ר תל אביב בת ים

6.8.2019 / 16:30

הצהובים הודיעו על החתמתו של הקשר (19) שמגיע אחרי שלוש שנים בבארנסלי האנגלית. במועדון דורשים 5 מיליון יורו על דור פרץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב: אמיר ברקוביץ' חתם לשנתיים והושאל לבית"ר תל אביב בת ים

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הקשר אמיר ברקוביץ' (19), שחתם על חוזה לשנתיים והושאל באופן מיידי לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. ברקוביץ' מגיע אחרי שלוש שנים בהן שיחק באנגליה במדי קבוצת המילואים של בארנסלי מליגת המשנה, והוא עבר בהעברה חופשית.

המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון אמר: "אמיר הוא קשר שמאלי יצירתי ומוכשר שצבר ניסיון באנגליה בה שיחק בשלוש השנים האחרונות. הוא צד את עינינו במהלך משחקים של הנבחרות הצעירות של ישראל והרשים אותנו במהלך מספר אימונים שערך במועדון. אנו בטוחים כי משחקים במדי קבוצת בוגרים תועיל רבות להתפתחות של אמיר ככדורגלן ומאחלים לו בהצלחה".

ברקוביץ', החל דרכו במחלקת הנוער של הפועל רעננה, כבש שער ב-14 הופעות בין לאומיות במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל. בגיל 16, עבר ברקוביץ' לקבוצה מדרום יורקשייר במדיה כבש 11 שערים והוסיף עוד 9 בישולים ב-50 הופעות.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
בדרך לרוסיה? דור פרץ/ברני ארדוב

האם דור פרץ יעזוב בקרוב את מכבי תל אביב? בתקשורת ברוסיה מדווחים היום שלוקומוטיב מוסקבה מציעה לצהובים 2 מיליון יורו עבור קשר נבחרת ישראל. מכבי תל אביב לקחה בחשבון אפשרות שפרץ יעזוב במהלך הקיץ, והאלופה הישראלית דורשת 5 מיליון יורו על הקשר הצעיר, שאשתקד היה אחד מהמצטיינים של הליגה הישראלית והפך לשחקן קבוע בהרכב נבחרת ישראל.

כזכור, מוקדם יותר הקיץ הצהובים הגישו הצעה משודרגת לקשר שלפיה הוא היה אמור לחתום על חוזה לארבע שנים וישתכר כ-400 אלף דולר לעונה. פרץ חתום כעת על חוזה לשנתיים בלבד בשכר שנע סביב 300 אלף דולר. גם בחוזהו הנוכחי וגם בזה שמוצע לו כעת, אין לפרץ סעיף יציאה לחו"ל ומכבי תל אביב מחזיקה את הקלפיים בידיים שלה, כשזכותה לא לקבל כל הצעה שמוגשת על השחקן.

פרץ, 24, רשם אשתקד את עונתו הטובה ביותר במכבי תל אביב. הוא כבש שמונה שערי ליגה ב-29 הופעות והיה בורג מרכזי במועדון שזכה באליפות קלילה. פרץ שיחק כל הקריירה שלו במועדון הצהוב, מלבד עונה אחת שבה הוא לבש את מדי הפועל חיפה ב-201617.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully