וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: 1:1 לסלטיק בקלוז', בישול לאלחמיד

שחקן הרכש הטרי מבאר שבע פתח כבלם על חשבון ניר ביטון וסידר לג'יימס פורסט (37) שער חוץ יקר. ניצחונות חוץ לפורטו ואולימפיאקוס

רויטרס

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות נמשך היום (רביעי) עם נגלת המשחקים השנייה. חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב סלטיק ובישל ב-1:1 מול קלוז' בחוץ. פורטו הצליחה להשיג 0:1 גדול בחוץ מול קרסנודאר, אולימפיאקוס גברה בחוץ באותה תוצאה על בשאקסהיר.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול בילל עומראני שחקן קלוז'. AP
פתח ובישל. אלחמיד/AP

קלוז' - סלטיק 1:1

מכבי תל אביב היתה יכולה לרשום לעצמה מפגש פיקטני במוקדמות האלופות מול סלטיק "הישראלית" של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, אבל הודחה על ידי קלוז' שהשיגה תוצאה שמשאירה לה תקווה קלושה לקראת הגומלין בסקוטלנד. אלחמיד פתח בהרכב הפעם כבלם על חשבונו של ניר ביטון שירד לספסל אחרי שהיה בהרכב בכל משחקי ההכנה. מריו רונדון החלוץ הוונצואלי הקפיץ את הקהל הרומני בדקה ה-28 אחרי שער יתרון יפה מזווית לא פשוטה. אלא שסלטיק לא נבהלה וג'יימס פורסט השווה בבעיטה מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב של אלחמיד שרשם לעצמו בישול בכורה למרות שפתח כבלם. בדקה ה-87 ניר ביטון החליף את אלחמיד והספיק להטביע את חותמו על המשחק כשקיבל צהוב בתוספת הזמן. סלטיק פייבורטית מובהקת בגומלין, קלוז' תנסה לחולל הפתעה.

קרסנודאר - פורטו 1:0

הקבוצה הפורטוגלית, ששינתה את פניה במהלך הקיץ ואיבדה הרבה שחקנים משמעותיים, הצליחה לעשות צעד משמעותי מאוד לקראת שלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. שער של סרג'יו אוליביירה בכדור חופשי בדקה ה-89 סידר לפורטו ניצחון חוץ יקר מאוד ברוסיה, שנותן לה מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין. קרסנודאר, שכבר רשמה קמפיינים נהדרים בליגה האירופית בשנים האחרונות, תיאלץ לבלות במפעל המשני בחשיבותו גם בעונה הקרובה, אלא אם תצליח לעשות קאמבק ענק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן פורטו פפה. GettyImages
ניצחון חוץ גדול. פפה/GettyImages

משחקים נוספים

אולימפיאקוס - בשאקסהיר 1:0
באזל - לינץ 2:1
מאריבור - רוזנבורג 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully