וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוני ואן דה בייק מאשר: "ריאל מדריד פנתה לאייאקס, אני מחכה להתפתחויות"

על רקע הדיווחים בספרד על סיכום בינו לבין הבלאנקוס, הקשר טוען שהוא עדיין מתלבט: "גם להישאר באייאקס זו אופציה טובה"

צילום: ארסנל

הרכש המפתיע של ריאל מדריד מתקרב בצעדי ענק. אחרי שאמש (שבת) דווח בכלי התקשורת המרכזיים בספרד על משא ומתן מתקדם בין הבלאנקוס לאייאקס על דוני ואן דה בייק, הקשר ההולנדי מאשר: יש מגעים בין המועדונים, ואני ממתין להתפתחויות.

"כן, ריאל מדריד פנתה לאייאקס ונמצאת איתה בקשר רציף בימים האחרונים. יש התעניינות, יותר מזה אני לא יכול לומר", אמר ואן דה בייק אמש לתקשורת ההולנדית אחרי שכבש ובישל ב-2:2 אמש של אייאקס נגד ויטסה ארנהם.

שחקן אייאקס דוני ואן דה בק. GettyImages
בין מדריד לאמסטרדם. ואן דה בייק/GettyImages

אם אכן יחתום בשורות הבלאנקוס, יהפוך ואן דה בייק לכוכב השלישי שעוזב את אייאקס בקיץ האחרון. קדמו לו פרנקי דה יונג שהצטרף לברצלונה ומתייס דה ליכט שעבר ליובנטוס, ומטבע הדברים כעת מופעל עליו לחץ להישאר בהולנד.

"שמעתי את האוהדים שרים לעברי 'תישאר', ואין ספק ששתי האופציות - גם ריאל מדריד וגם אייאקס - הן טובות. בכל מקרה הסוכן שלי נמצא בקשר עם ריאל מדריד, הוא בודק את האפשרויות ואין הרבה מה להוסיף מעבר לזה. בכל מקרה, אני מעדיף לדבר על כדורגל וכשיהיה מה לבשר, נעשה זאת".

אם יחתום בריאל מדריד, ואן דה בייק יהיה הרכש ההולנדי הראשון של פלורנטינו פרס במדריד. קדמו לו שמונה הולנדים והאחרון שבהם היה רפאל ואן דר וארט, שהגיע מהמבורג ב-2008 ועזב כעבור שנתיים לטוטנהאם.

עוד בוואלה!

מככב בשביל שניים: דוני ואן דה בק חולם לסגור את המעגל של עבדלחק נורי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully