וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל הפך לסיוט של ריאל מדריד: "מוכן להישאר לפחות עד ינואר"

הוולשי הסורר העביר את הכדור לידיים של הבלאנקוס, שלא מוצאים קבוצה שתישא בעלות שכרו. וגם: היכולת החלשה במשחקי ההכנה

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה, אבל מאחורי הקלעים מתנהל סאגה גדולה ומביכה סביב עתידו של גארת' בייל. אחרי שמעברו של הוולשי לליגה הסינית לא צלח, בספרד מדווחים כעת שהקיצוני שנרכש בזמנו תמורת כ-100 מיליון יורו מטוטנהאם, העביר את הכדור להנהלה של הבלאנקוס כאשר הוא מבחינתו מוכן להישאר במועדון עד ינואר לפחות.

כידוע, בייל לא מסתדר עם זינדין זידאן ולא נכח בגביע אאודי, שם הקבוצה הפסידה במינכן לטוטנהאם וניצחה את פנרבחצ'ה 3:5. הוולשי היה אמור לחתום בג'יאנגזו הסינית, אבל פלורנטינו פרס סירב לשחררו ללא תמורה וכעת חלון ההעברות בסין נסגר. ב-AS מדווחים כעת שבייל ונציגיו לא יעשו צעדים נוספים כדי לקדם את עזיבתו כבר באוגוסט - מה שאומר שריאל מדריד תצטרך לקבל החלטה כיצד לפעול לגביו.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
הפך לסיוט של זידאן. גארת' בייל/AP

הבלאנקוס נמצאים בבעיה גדולה עם בייל, לו יש חוזה במועדון לעוד שלוש שנים. האופציה היחידה הריאלית שעומדת כרגע על הפרק היא להעבירו לקבוצה אחרת באירופה ללא תמורה ורק כך המועדון יוכל לחסוך את משכורתו השמנה. התסריט היותר ורוד מבחינת ריאל הוא שתהיה קבוצה שתהיה מוכנה לרכוש את בייל ולשלם לו את שכרו הגבוה - כ-17 מיליון יורו לעונה.

ריאל, שסיימה אשתקד את אחת העונות הגרועות שלה בשנים האחרונות, נראית רע מאוד בינתיים גם במשחקי ההכנה שלה. לבלאנקוס יש בעיה גדולה מאוד במרכז ההגנה. הקבוצה של זידאן חטפה שלישייה מבאיירן מינכן, צמד שערים מארסנל, שביעייה מסחררת מאתלטיקו מדריד ואפילו פנרבחצ'ה כבשה שלוש פעמים מול המסננת של זידאן. תוסיפו לכך את עודף המשקל והכושר הלקוי של אדן הזאר, קשיי ההתאקלמות של לוקה יוביץ', היכולת החלשה של סרחיו ראמוס ולוקה מודריץ' ותקבלו מועדון שכרגע רחוק מאוד מלהיות מוכן לפתיחת העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. GettyImages
לא יפתחו יחד את העונה? פוגבה וסולשיאר/GettyImages

ללא קשר לבייל, ריאל מדריד עדיין לא ויתרה על המאמצים להחתמתו של פול פוגבה. כוכבה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת נותר חזק על הכוונת של זידאן וב"אס" טוענים שהימים הקרובים יכריעו את עתידו של הקשר. חשוב לציין שחלון ההעברות באנגליה נסגר בעוד שישה ימים (8.8), כך שפוגבה וסוכנו מינו ראיולה חייבים לנקוט במהלכים כדי לקדם את ההעברה. בניגוד לניימאר ובייל, פוגבה מתאמן כרגיל עם יונייטד, אבל בתקשורת הספרדית טוענים שהוא כבר עדכן את סולשיאר שהוא רוצה לעזוב לטובת אתגר חדש בריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד מודעת למצבו של פוגבה וכבר מחפשת לו מחליפים. האופציה הראשונה היא של ברונו פרננדש, קשרה של ספורטינג ליסבון והשחקן השני שנמצא על הכוונת הוא מילינקוביץ' סאביץ' קשר לאציו ונבחרת סרביה. האם אחד מהם יחליף את פוגבה? בשבוע הקרוב נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully