וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן על גארת' בייל: "שיחק גולף? אני מקווה שהוא התאמן"

ריאל מדריד רשמה ניצחון ראשון בקדם העונה, זידאן חסר הסבלנות נשאל על העובדה שהוולשי נראה משחק: "לא אתן לכם לשים אותי במצב הזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד אומנם רשמה אתמול (רביעי) ניצחון ראשון במסע ההכנה שלה לעונה כשגברה 3:5 על פנרבחצ'ה, אבל זינדין זידאן עדיין לא יכול להיות רגוע. לא רק שזה היה משחק נוסף שהמחיש את הבעיות של הקבוצה שלו בהגנה - הוא גם שוב נשאל על גארת' בייל, ואף נראה היה שהוא מאבד את קור הרוח אל מול העיתונאים.

כידוע, בין בייל לזידאן יש מתיחות לא קטנה. המאמן הצרפתי כבר הצהיר לפני שבוע ש"עדיף שבייל יעזוב כמה שיותר מוקדם", הסוכן של הוולשי טען שזה "ביזיון ושזידאן "לא מתנהג בכבוד", לאחר מכן בייל לא יצא עם ריאל לגרמניה וזידאן טען שהוא חולה ולא מרגיש טוב, אבל בבריטניה פרסמו אתמול תמונות של בייל כשהוא משחק גולף במקום לנוח ולהחלים מ"המחלה".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
שיחק גולף במקום להתאמן? גארת' בייל/AP

אחרי המשחק אמש העיתונאים בגרמניה שאלו את זידאן בנוגע לעובדה שבייל נראה משחק גולף, וומאמן ריאל ענה: "אתם מספרים לי דבר שאני לא בטוח שקרה. גולף? אני מקווה שהוא התאמן שם. נראה כשנחזור, נראה מה הוא עשה במדריד. הוא נשאר במדריד כדי להתאמן, ואני מאמין שזה מה שהוא עשה". כשנשאל שוב על הנושא ענה זידאן: "אני לא מונע מאף אחד לעשות דברים בחייו הפרטיים. שוב אתם שואלים עליו? לא אענה שוב, ואתן לכם לשים אותי במצב שאני לא רוצה להיות בו".

על המשחק עצמו, שבו ריאל ניצחה אחרי הפסדים כואבים לטוטנהאם, לבאיירן ו-7:3 מול אתלטיקו, אמר זידאן ש"המטרה שלנו הייתה לשנות דברים, כי היינו צריכים. ניסינו את ה-2-4-4, אבל למעשה זה 1-1-4-4 עם חופש לאיסקו או להזאר. אני בטוח שתהיה לנו עונה טובה מאוד. אני עם השחקנים שלי עד המוות. אני לא אוהב את העובדה שספגנו שלושה שערים, אבל עוד נשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully