וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמה קרה" עם בייל, "חוסר ודאות" עם חאמס, ויכולת מדאיגה: סימני השאלה בריאל

היחסים בין בייל לבלאנקוס מחריפים, רודריגס רוצה תשובות, נבאס מציב בפני זידאן עוד דילמה: הערפל סביב ריאל מדריד לא מתפזר

עריכת וידאו: מתן חדד

הקיץ המדאיג של ריאל מדריד נמשך: אמש (שלישי) הפסידו הבלאנקוס 1:0 לטוטנהאם בטורניר אאודי במינכן, נותרו ללא ניצחון במשחקי ההכנה, ושוב הדליקו נורות אזהרה אצל זינדין זידאן. אם לא די בכך, ריאל נאלצת להתמודד עם חוסר וודאות גדול גם לגבי שני שחקנים בכירים, גארת' בייל וחאמס רודריגס.

הראשון נשאר בספרד אחרי פיצוץ העסקה בין ריאל לג'יאנגסו סונינג הסינית, וב"אונדה סרו" טענו שהוא מתאמן לבד ושבימים האחרונים מתנהלת בינו לבין ראשי ריאל "מלחמה קרה", שבמסגרתה אף צד לא מוכן להתפשר - בייל לא מוכן לוותר על שכר העתק שלו, וריאל לא מתכוונת להתגמש על סכום המכירה שלו. אמש דווח ברשת "סקיי" הבריטית שהיחסים הרעועים בין בייל לזידאן "הגיעו לנקודת האל חזור", ובמקביל נמשכו הלחשושים על היעדרות יזומה של בייל מהנסיעה למינכן, ללא שום סיבה הנראית לעין.

"בייל לא הצטרף לנסיעה כי הוא פצוע", הכחיש זידאן אחרי ההפסד אמש. "הוא התייעץ עם הרופאים שלנו והוחלט להשאיר אותו במדריד. זו היתה החלטה משותפת של השחקן, הצוות הרפואי ושלי".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
הרבה שאלות, לא מספיק תשובות. זידאן/רויטרס

גם בנוגע לחאמס רודריגס זידאן לא פיזר את הערפל. "אני לא יודע מה יקרה איתו ומשתדל לא לחשוב על זה. אני חושב רק איך נתכונן הכי טוב לעונה הקרובה, זה כל מה שמעסיק אותי", הגיב בחוסר סבלנות לשאלות בנוגע לקולומביאני. ב"אס" דווח שרודריגס עדיין "קרוע" בין ריאל לאתלטיקו, ושפלורנטינו פרס עדיין לא הכריע סופית להשאירו. ככל הנראה, עתידו של רודריגס בריאל יהיה קשור באופן ישיר לעתיד של בייל בריאל: אם בייל יעזוב (חלון ההעברות בסין נסגר היום, מה שסותם את הגולל על אפשרות למזרח הרחוק), הסיכוי שחאמס יישאר יגדל.

דילמה נוספת שעומדת בפני זידאן נוגעת לעמדת השוער: קיילור נבאס קיבל אתמול את המושכות, פתח בהרכב ושוב הציג יכולת מרשימה, ששוב העלתה תהיות האם הוא צריך להיות השוער הבכיר לפני טיבו קורטואה. "נבאס היה נהדר היום, וזה הכל. לאף אחד בריאל מדריד אין מקום מובטח בהרכב. כולם צריכים להיות מוכנים ולספק את הסחורה ברגע שהם מקבלים הזדמנות", אמר זידאן.

לגבי היכולת הפושרת שהקבוצה מציגה במשחקי ההכנה, עם שלושה הפסדים ותיקו, אמר זידאן ש"אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהתוצאות, אבל היום היו כמה סימנים חיוביים. נראינו הרבה יותר טוב היום, ואני יודע שיש לי קבוצה נפלאה, גם אם היא לא מוכנה ב-100 אחוז. ברגע שיחזור לנו הביטחון ניראה הרבה יותר טוב".

עוד בוואלה!

הכנה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את ריאל מדריד, באיירן - פנרבחצ'ה 1:6

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully