וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את ריאל מדריד, באיירן - פנרבחצ'ה 1:6

קיין כבש (22) והעלה את התרנגולים לגמר בו קבוצתו תפגוש את באיירן, שנהנתה משלושער של מולר. ניצחונות ליונייטד ופ.ס.ז'

עריכת וידאו: מתן חדד

בסוף השבוע הקרוב כבר ייערכו משחקי הסופרקאפ במספר ליגות בכירות באירופה והיום (שלישי) נמשכים משחקי ההכנה של הקבוצות לקראת העונה שבפתח. במוקד משחקי היום נמצא גביע אאודי שנערך במינכן: במשחק הראשון טוטנהאם גברה 0:1 על ריאל מדריד ובשני באיירן מינכן הביסה 1:6 את פנרבחצ'ה. במשחקים בולטים אחרים פריס סן ז'רמן גברה בקלילות 0:3 על פ.צ. סידני האוסטרלית, ומנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על קריסטיאנסונד הנורבגית.

* אופיר מרציאנו שיחק מחצית בהפסדה של היברניאן 3:1 לניוקאסל במשחק ידידות. שוער נבחרת ישראל ספג את שני השערים הראשונים.

* מוחמד בדארנה שיחק 20 דקות כמחליף בניצחונה של וינטרטור 1:2 בחוץ על לוזאן במחזור השני של הליגה השוויצרית השנייה. אנס מחאמיד לא שותף.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מולר חוגג שלושער/GettyImages

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 1:6

הבווארים התפוצצו מול הטורקים האומללים וכבשו חמישה שערים בתוך 22 דקות כדי לעלות לגמר הטורניר הביתי מול טוטנהאם. סרג' גנאברי נפצע והוחלף בדקה ה-20. במהלך המשחק התרחש אירוע מוזר כשנביל דיראר מפנרבחצ'ה פשוט עצר, בעט את הכדור החוצה ואמר שהוא לא רוצה לשחק אחרי שספג שריקות בוז מאוהדי פנרבחצ'ה. בסופו של דבר הוא שוכנע להישאר.

השער הראשון הגיע בדקה ה-22 כשטיאגו אלקנטרה השאיר את רנאטו סאנצ'ס מול שער ריק והפורטוגלי בעט פנימה. בדקה ה-28 קינגסלי קומאן פרץ משמאל והעביר כדור רוחב שלאון גורצקה המשיך בנגיעה פנימה וזה 0:2. בדקה ה-31 זה הפך ל-0:3. נביל דיראר חלם ברחבה עם הכדור, תומאס מולר חטף לו ובעט בקלות פנימה. בדקה ה-40 קומאן הצרף לרשימת הכובשים אחרי שקיבל את הכדור מהגנת פנר ובעט פנימה את ה-0:4. בדקה ה-43 רוברט לבנדובסקי הוכשל ברחבה על ידי דיראר, מולר בעט פנימה מהנקודה הלבנה כעבור דקה וקבע 0:5 במחצית. מולר השלים שלושער בדקה ה-58 אחרי יציאה מוזרה של השוער ובדקה ה-64 הצליח מקס קרוזה הגרמני לצמק את ההשפלה ל-6:1.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו הודה: "היה לי עצוב לעזוב את ריאל מדריד"

לכתבה המלאה
רנאטו סאנצ'ס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רנאטו סאנצ'ס חוגג/רויטרס

ריאל מדריד - טוטנהאם 1:0

שתי הקבוצות פתחו עם הרכבים חזקים, ובסוף המשחק התרנגולים היו אלה שהבטיחו את מקומם בגמר. קיילור נבאס פתח בשער של הבלאנקוס במקום טיבו קורטואה הפצוע, והציל מספר פעמים את הקבוצה של זינדין זידאן מספיגה. בדקה ה-22 הוא כבר לא הצליח לעשות זאת, והארי קיין הרשית כדי להעלות את האנגלים ל-0:1. בהמשך שתי הקבוצות ביצעו מספר רב של חילופים, אבל טוטנהאם הצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום ולהעפיל לגמר גביע אאודי עם ניצחון יוקרתי. הספרדים, מצידם, לא נראו טוב פעם נוספת והם מקווים שהיכולת הרעה הזאת אינה מבשרת על העתיד לבוא בעונה הקרובה.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
העלה את טוטנהאם לגמר גביע אאודי. הארי קיין/רויטרס

פ.צ. סידני - פריס סן ז'רמן 3:0

ביום שבת תשחק אלופת צרפת מול ראן בסופרקאפ הצרפתי בשנז'ן ולכן פ.ס.ז' כבר בסין ומתכוננת לקראת המשחק הזה עם משחקים נוספים. פריס סן ז'רמן פתחה בהרכב חזק מאוד עם קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני, יוליאן דראקסלר ואחרים וניצחה בקלילות את הקבוצה האוסטרלית.

אמבפה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-37 אחרי שקיבל מסירת עומק מחואן ברנאט וניצל סגירה לא טובה של השוער כדי להכניע אותו עם בעיטה לפינה הקרובה ולקבוע 0:1. כעבור שש דקות קבאני הכפיל. בפתיחת המחצית השנייה ביצע תומאס טוכל עשרה חילופים והשאיר רק את השוער קווין טראפ בפנים. מטחן גוצ'לו השלים את הניצחון בדקה ה-89.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
קיליאן אמבפה/GettyImages

קריסטיאנסונד - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים חתמו את מסע ההכנה שלהם עם ניצחון חמישי מחמישה משחקים, הפעם בנורבגיה. אולה גונאר סולשיאר חיכה עד לדקה ה-89 כדי לראות שער במולדתו, כשחואן מאטה הוכשל ברחבה וגם בעט בעצמו את הפנדל פנימה. ביום שבת תפגוש מנצ'סטר יונייטד את מילאן למשחק החימום האחרון שלה לפני הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully