וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנאות בברצלונה? "סוארס וגריזמן לא החליפו מבטים כל האימון"

האורוגוואי חזר לאימוני הקטלאנים, אך לפי הדיווחים שהגיעו מהאימון הוא לא החליף מילה עם הצרפתי, עמו הוא מסוכסך מאז המונדיאל

עריכת וידאו: מתן חדד

האם ההחתמה של גריזמן בברצלונה תגרום למתיחות ומחנאות חדשה? בתקשורת הספרדית התבססו על דיווחים של אתר "קוואטרו" שטוען שהחלוץ האורוגוואי שהצטרף לראשונה לאימוני הקבוצה מאז הקופה אמריקה, לא מדבר עם שחקן הרכש הצרפתי, לא החליף איתו מילה לאורך כל האימון והתאמן לצד ג'רארד פיקה בעוד שגריזמן התאמן עם השחקנים הצרפתים סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה.

אז למה בעצם השניים לא מדברים כביכול? כזכור, אחרי שצרפת ואורוגוואי נפגשו ברבע גמר המונדיאל, גריזמן סיפק ציטוטים מעניינים כשאמר שהוא חצי אורוגוואי ואוהב מאוד את העם הזה. חלוץ ברצלונה, אורוגוואי אמיתי, לא אהב את ההתבטאויות האלו ואחרי שהוא חתם רשמית בבארסה, גריזמן אמר: "ייתכן שיהיה עימות ביני לבינו, נראה כשאפגוש אותו".

יהיה מעניין לראות האם המתיחות בין השניים תימשך, בטח לאור העובדה שהשניים אמורים להיות קרובים מאוד גם על המגרש כשני החלוצים שאמורים לפתוח לצידו של ליאו מסי. סוארס, 32, יפתח את עונתו השישית בברצלונה כשיש שאומרים שזו תהיה עונתו האחרונה. גריזמן בן ה-28 עזב את אתלטיקו מדריד אחרי חמש עונות נהדרות ובבארסה בונים עליו כשחקן מוביל בעונות הבאות, ואולי כמחליפו של סוארס אחרי שזה יפרוש או יעזוב את הקבוצה.

שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. GettyImages
כועס על גריזמן מאז המונדיאל? לואיס סוארס/GettyImages

אימון ברצלונה. סוארס עם הספרדים, גריזמן עם ההולנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully