וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב חלשה מהכוכב האדום בלגרד. דן גלזר שחקן המפתח"

עוזר מאמן סודובה צפה במשחק של הצהובים מול קלוז', הביע חשש מהחום ומהאווירה ("הקהל דוחף כבר מהחימום"), ערך השוואה עם אלופת סרביה והתייחס לשחקנים המרכזיים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב לאחר ההדחה מול קלוז'

איבינס צ'רניאוסקאס, עוזר מאמן סודובה, היה בארץ ביום שלישי האחרון וצפה ב-2:2 הביתי של מכבי תל אביב מול קלוז' בגומלין הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, שגרם להדחת הצהובים (בעקבות הפסד 1:0 ברומניה) וסידר להם מפגש עם אלופת ליטא בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. צ'רניאוסקאס העביר את רשמיו למאמן ולדימיר צ'בורין לקראת הביקור של סודובה בנתניה ביום חמישי, והתייחס בעיקר לחום הכבד כמכשול הגדול עבור קבוצתו.

"יש שם 35-37 מעלות, ועם זה נצטרך לדעת איך להתמודד", אמר עוזר המאמן. "יש למכבי תל אביב גם אוהדים מאוד פעילים שדוחפים את הקבוצה שלהם כבר מהחימום ורואים על פני השחקנים שזה עוזר להם. האווירה החמה נוצרת מוקדם מאוד וזה נותן השראה לשחקנים שמחויבים ללחוץ את היריבה מהרגע הראשון כדי לכבוש מהר ככל האפשר".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צד את העין מיד. דן גלזר/ברני ארדוב

בפן המקצועי, צ'רניאוסקאס השווה בין הצהובים לכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה שהדיחה את סודובה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. "זו קבוצה מאוד חזקה ומאורגנת שמשחקת כדורגל טכני. מכבי אוהבת להניע את הכדור עם מסירות קצרות ובינוניות, ומבצעת הרבה תנועה ללא כדור. הרמה שלה קצת פחות טובה מזו של הכוכב האדום, היא קבוצה חלשה יותר, אבל סגנון המשחק מאוד דומה אז אפשר להגיד שהיו לנו שתי חזרות טובות לקראת יריבה כזו. ננסה לסגור להם את השטחים הפנויים".

איש המפתח מבחינת עוזר המאמן הוא דן גלזר, עליו אמר: "הוא צד את העין מיד, הוא השחקן שמחבר בין ההגנה להתקפה. בכל התקפה של מכבי, הכדור עובר דרכו. החלוצים איתי שכטר וניק בלקמן מאוד מהירים וטכניים, ולמכבי יש גם שחקני כנף טובים שמצטרפים להתקפה. זו קבוצה מגוונת ומאוזנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully