וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את סודובה: מכבי תל אביב תפגוש בפלייאוף את דינמו זאגרב או פרנצווארוש

מוקדמות הליגה האירופית: אם תעבור את המפגש הכפול מול סודובה, תתעמת האלופה הישראלית מול המפסידה בין הקרואטים להונגרים במאבק על מקום בשלב הבתים. המשחקים ב-22 וב-29 באוגוסט

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: צפו בביצועי נורשפינג, יריבת הפועל באר שבע

אלופת ישראל, מכבי תל אביב, עדיין לא עברה את סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, בו תפגוש את סודובה הליטאית, אבל כבר היום (שני) היא גילתה את מי היא יכולה לפגוש בשלב הפלייאוף - השלב האחרון לפני שלב הבתים. מדובר במפסידה במפגש מוקדמות ליגת האלופות בין דינמו זאגרב הקרואטית ופרנצווארוש ההונגרית. משחקי שלב הפלייאוף ייערכו ב-22 וב-29 באוגוסט, ואם מכבי תל אביב תהיה בו, היא תארח את המשחק הראשון.

דינמו זאגרב היא כמובן פייבוריטית ברורה לעבור את פרנצווארוש. אלופת קרואטיה היא חברה כמעט קבועה בשלב הבתים של ליגת האלופות ובשורותיה משחקים כוכבים כמו דני אולמו, דומיניק ליבאקוביץ', מריו גבראנוביץ', עאמר גויאק ואחרים.

פרנצווארוש היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל ההונגרי, אבל תתייצב למפגש כאנדרדוג גם נגד דינמו זאגרב וגם מול מכבי תל אביב - אם וכאשר. הצהובים כבר עברו את הקבוצה מבודפשט לפני שנה והסגל שלהם עדיף במקצת. דוידה לנזפאמה האיטלקי הוא עדיין השם הבולט בחלק הקדמי והעונה הצטרף הקשר מיכאל סבראקה שנראה טוב בשבועות הראשונים שלו בקבוצה. אקס בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר, עדיין משחק בקבוצה, אבל הוא איבד את מקומו לאלדאר צ'יביץ' שנרכש מספרטה פראג תמורת מיליון יורו. אקס נוסף של ליגת העל הוא החלוץ תמאש פרישקין, ששיחק במכבי חיפה.

הצהובים, שהודחו ממוקדמות ליגת האלופות על ידי קלוז' הרומנית, ישחקו נגד סודובה הליטאית בסיבוב השלישי ואם יעברו אותה הם יפגשו את הקרואטים או ההונגרים בפלייאוף. היא כמובן העדיפה לפני ההגרלה לפגוש את אחת מהאופציות הלא מדורגות מהליגה האירופית, אבל ההגרלה זימנה לה הגרלה פחות קלה מהאופציות הנוספות שהיו לה.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
הצהובים יודעים את מי יפגשו בדרך לשלב הבתים. דור מיכה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully