וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן סודובה: "כדי לעבור את מכבי תל אביב נצטרך לחולל ניסים"

אנדרו שברליוגה הוסיף בצחוק: "המטרה שלי היא לבשל 4 שערים במשחק בישראל". רנאן אוליביירה צפוי להירשם למשחק נגד הצהובים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי האכזבה בעקבות ההדחה המוקדמת ממוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב צריכה להתחיל להתכונן לצמד המשחקים נגד סודובה. הקבוצה הליטאית מציגה סגל צנוע, אבל הצליחה להקשות על הכוכב האדום בלגרד במוקדמות ליגת האלופות (תיקו 0:0 והפסד 2:1). אחר כך נשרה למוקדמות הליגה האירופית, שם הביסה את טרה פנה מסן מרינו 0:5 בחוץ ו-0:5 בבית.

סודובה התחזקה בשבוע האחרון בשני שחקנים שצפויים להירשם למשחקים נגד מכבי תל אביב. הראשון הוא הבלם מיכאל בלאונשטיינר, שהושאל מאוסטריה וינה ויהיה האוסטרי השלישי בקבוצה. השני הוא הברזילאי בן ה-29 רנאן אוליביירה - החתמה מאוד נוצצת במונחים של הליגה הליטאית - שחקן שברזומה שלו 131 הופעות בליגה הבכירה בברזיל.

רנאן אוליביירה (אדום) במדי ספורט רסיפה. GettyImages
החתמה נוצצת במונחים של ליטא. אוליביירה באדום/GettyImages

אחד מכוכבי המפגש הכפול עם טרה פנה היה המגן הימני הוותיק, אנדרו שברליוגה. הקרואטי בן ה-33 מנצל את העובדה שהקבוצה שלו משחקת עם שלושה בלמים ומגיח קדימה כל העת. הוא בישל 3 שערים במשחק הראשון נגד טרה פנה ושניים במשחק הגומלין. לאחר מכן אמר בצחוק: "אני קצת מאוכזב כי רציתי לבשל שוב שלושה שערים. לא נורא, בישראל אני אנסה לבשל ארבעה".

שברליוגה אמר אחר כך בנימה יותר רצינית: "מכבי תל אביב קבוצה ברמה דומה לזו של הכוכב האדום בלגרד, ככה שנצטרך לחולל ניסים כדי לעלות שלב. למרות זאת, אני מאמין שנוכל להפתיע. יש לנו סגל טוב ורוח קבוצתית נהדרת".

מיהרט טופצ'אג'יץ' שכבש אתמול צמד, אמר: "כולנו יודעים שמכבי תל אביב קבוצה טובה עם היסטוריה מכובדת. אנחנו עומדים בפני שני משחקים טובים, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי טוב כי אנחנו במגמת שיפור".

עוד בוואלה!

רדו ממנו: אנדראס יאניוטיס לא אשם בהדחה של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully