וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אני עוד לא יודע אם סלאח ופירמינו ישחקו נגד סיטי"

שני הכוכבים חזרו במשחק ההכנה מול ליון, אבל לא בטוח שיפתחו במגן הקהילה בראשון: "נצטרך לחכות ולראות איך הם מגיבים"

מתוך טוויטר

ליברפול ניצחה אתמול (רביעי) 1:3 את ליון במשחק הכנה, שנערך ארבעה ימים לפני מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי. רוברטו פירמינו ואליסון שיחקו לראשונה עם הקבוצה במשחקי ההכנה אחרי הזכייה בקופה אמריקה עם נבחרת ברזיל ומוחמד סלאח רשם גם הוא בכורה בהכנה אחרי שחזר מאליפות אפריקה.

פירמינו שיחק 30 דקות ואף כבש שער יפה בעוד סלאח שיחק את כל המחצית הראשונה לפני שפינה את מקומו. השאלה המשמעותית היא האם השניים יוכלו לשחק כבר במגן הקהילה מול סיטי, בעוד סאדיו מאנה ייעדר אחרי שהגיע עם נבחרת סנגל עד לגמר אליפות אפריקה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
עדיין לא יודע אם סלאח ופירמינו יוכלו לשחק נגד סיטי. קלופ/רויטרס

"נצטרך לחכות ולראות איך הם מגיבים", אמר קלופ לגבי סלאח ופירמינו, "האימונים עכשיו לא מתמקדים באינטנסיביות, אלא בפרטים. אנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך למשחק. מנצ'סטר סיטי זה משחק שונה לחלוטין מכל שאר המשחקים. מבחינה פיזית המשחק מול ליון היה חשוב מאוד בשביל השחקנים. מבחינה פסיכולוגית גם טוב שחזרנו לנצח. אני שמח, אבל אני יודע שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב כדי שיהיה לנו סיכוי נגד סיטי".

קלופ התייחס לשחקנים החוזרים ומה הסיכוי שיפתחו נגד סיטי ואמר: "צריך לראות. אני לא אומר שזה לא ב-100%, אבל יש סיכוי שהם ישחקו גם אם לא יפתחו". המאמן הגרמני גם התייחס להארי ווילסון, שכבש שער גדול. הוולשי בילה את העונה שעברה בהשאלה בדרבי קאונטי ועכשיו מחוזר על ידי בורנמות'. "אנחנו בשיחות כל הזמן, זה ברור", אמר קלופ, "אנחנו צריכים לעשות את הדבר הנכון בשבילנו ובשביל הילד. אלה הדברים. זה לא משהו שאני צריך לדבר עליו בפומבי, נראה מה יקרה בימים שנשארו עד שהחלון נסגר".

קלופ החמיא לווילסון: "הוא שחקן טוב מאוד. אני מרוצה מאוד ממה שהוא עשה בקדם העונה, הוא חזר מדרבי כשחקן אחר לחלוטין. זו דוגמה טובה לצורה בה השאלה יכולה לעבוד. זה היה טוב בשביל דרבי, בשביל הארי ובשבילנו. אני שמח שהוא הראה שוב את היכולת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully