וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א פרסמה את 10 המועמדים למצטייני העונה, שכוללים שלושה שחקנים מליברפול

מסי ורונאלדו כמובן שוב ברשימת המועמדים לזכייה בתואר, ואן דיק, סלאח ומאנה מייצגים את אלופת אירופה, למנצ'סטר סיטי אין נציג. הטקס ייערך בספטמבר

עריכת וידאו: מתן חדד

פיפ"א פרסמה היום (רביעי) את המועמדים שלה למצטייני העונה, ברשימה שכוללת עשרה כדורגלנים שמועמדים לתואר שחקן העונה. בחודש ספטמבר יוכתר הזוכה, שיחליף את המחזיק הנוכחי בתואר, לוקה מודריץ'. ארבעה שחקני פרמיירליג נכללים ברשימה, כולל שלושה שחקנים מאלופת אירופה ליברפול.

העשרה הם:
כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס)
פרנקי דה יונג (אייאקס, ברצלונה)
מתיאס דה ליכט (אייאקס, יובנטוס)
אדן הזאר (צ'לסי, ריאל מדריד)
הארי קיין (טוטנהאם)
סאדיו מאנה (ליברפול)
קיליאן אמבפה (פריס סן ז'רמן)
ליאונל מסי (ברצלונה)
מוחמד סלאח (ליברפול)
וירג'יל ואן דייק (ליברפול)

מוחמד סלאח, ליברפול חוגג. רויטרס
מגיע לו? סלאח/רויטרס

נראה שליאו מסי הוא שוב מועמד בכיר לזכות בתואר, אחרי שהצעיד את ברצלונה לזכייה באליפות וזכה בתואר מלך השערים של ספרד, אבל ייתכן שהסיומת המאכזבת של ברצלונה לעונה (הדחה מליגת האלופות והפסד בגמר הגביע, פלאס אכזבה בקופה אמריקה) פגעו בסיכוייו.

מי שנראה מועמד חזק הוא ואן דייק, שהצעיד את ליברפול לזכייה בגביע האלופות, ונבחר לשחקן העונה של הפרמיירליג על ידי השחקנים. לאלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, שהשלימה עונה אדירה בליגה המקומית, אין נציג בעשירייה, כולל ראחים סטרלינג, שנבחר לשחקן העונה בפרמיירליג מטעם העיתונאים.

כמו כן הוכרזו עשר מועמדות לתואר שחקנית השנה, עשרה מאמנים ועשר מאמנות. שלושת הפינאליסטים יוכרזו בהמשך, בעוד הטקס ייערך במילאנו ב-23 בספטמבר. מדובר בפרס שמנסה להחיות מחדש את תואר "שחקן השנה" של פיפ"א, בתואר שהתאחד למשך שש שנים עם "כדור הזהב" (בלון ד'אור) של העיתון "פראנס פוטבול", והתפצל שוב החל מ-2017 אחרי שש שנים.

עוד בוואלה!

עושות בית ספר בחופש הגדול: המרוויחות הגדולות של חלון ההעברות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully