וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה חופש בכלל? סאדיו מאנה מנצל את חופשת הקיץ לעשייה למען כפר הולדתו

הכוכב הסנגלי של ליברפול מגדיר מחדש את המושג חופשה, כאשר הוא מפקח את בנייתו של בית ספר חדש שנבנה הודות לתרומתיו

עריכת וידאו: מתן חדד

בשונה ממרבית הכוכבים שמבלים את חופשת הקיץ שלהם בריזורטים מפוארים על שפת הים ביעד אקזוטי, כוכבה של ליברפול סאדיו מאנה נצפה מבקר בכפר שבו גדל בסנגל, באמבלי. למרות שסיים את העונה האחרונה ממש לא מזמן הודות לאליפות אפריקה, מאנה החליט לפקח על בנייתו של בית הספר החדש במקום לצאת לחופשה, כאשר החלוץ תורם לבנייתו 250,000 ליש"ט. בעבר תרם רבות גם לבנייתו של בית חולים חדשני בכפר ילדותו, ודיווחים אומרים כי הוא עוזר גם למשפחות נזקקות ונותן כ-70 יורו לכל משפחה בחודש. ואם זה לא מספיק, מאנה מעניק לילדים ערכות כדורגל בחינם לילדי הכפר.

המחוות הללו של החלוץ הסנגלי כבשו את ללבות הגולשים שהגיבו מהמוניהם לתמונות: "נפלא לראות שחקן כדורגל עושה דברים נפלאים מחוץ למגרש וחושב על אחרים ולא רק על עצמו". גולש נוסף הוסיף: "להיות צנוע, לזכור את השורשים שלך לא עולה דבר, אתה יכול למות עם הדברים שרכשת אבל במקום, ניתן לשנות חיים של אחרים בקלות".

עוד בנושא:
הילד ששיחק עם ליאונל מסי הפך לכוכב רשת: "כמעט העברתי לו בין הרגליים"
4 מיליון גולשים קבעו אילו ליגות חדשות יופיעו בפיפ"א 20, ישראל במקום העשירי

מאנה יחזור היום לאימונים של ליברפול אחרי עונה מאד עמוסה בה זכה בליגת האלופות, והיה במירוץ לאליפות אנגליה עד המחזור האחרון. בנוסף, הגיע עם נבחרת סנגל עד לגמר אליפות אפריקה. החלוץ קיבל זמן מנוחה נוסף ממאמנו יורגן קלופ ולא נסע עם הקבוצה לסבב הקדם עונה בארצות הברית.

עוד בוואלה!

במהלך בילוי באיביזה: שיכור ניסה לתקוף את ליאו מסי, שחולץ ע"י מאבטחים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully