וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד ששיחק עם ליאונל מסי הפך לכוכב רשת: "כמעט העברתי לו בין הרגליים"

מקנזי אוניל בן ה-11 ששיחק עם הפרעוש ובנו טיאגו בחוף הים באנטיגואה הוסיף לעצמו אלפי עוקבים באינסטגרם: "זה די מדהים, אבל לפעמים אני חושב לעצמי, תנו לי לנוח!" אמו, שתיעדה את המתרחש, לא ממש ידעה מי הכוכב שאיתה בנה משחק

מתוך טוויטר

בווידאו: המשחק הבלתי נשכח על החוף באנטיגואה

לפני מספר ימים סיפרנו לכם על מקנזי אוניל, ילד אנגלי בן 11 שבילה בחופשה באנטיגואה, ומצא עצמו משחק כדורגל על החוף עם ליאונל מסי. בכך הפך מקנזי הצעיר לכוכב רשת, עם כתבות שפורסמו אודותיו בשלל כל תקשורת ברחבי העולם, כולל ב-CNN.

כשכוכב ברצלונה פנה אליו, אוניל סיפר שלא חשש - אולי קריירה קצרצרה כשוער בקבוצות ילדים הכינה אותו לרגע הזה. "בכלל לא הייתי לחוץ!" אמר ל-CNN. "הייתי קצת ביישן בהתחלה, אבל פשוט עשיתי מה שאני אוהב לעשות".

מקנזי שיחק עם מסי ובנו טיאגו ומספר ילדים נוספים במשך 40 דקות, ואפילו זכה להבקיע שני שערים לשערו של הפרעוש. "זה היה מדהים לראות אותו זז, לא באמת היה אכפת לו מהמשחק, אבל החלק הכי טוב הוא שכמעט העברתי לו בין הרגליים. היה קשה מאוד לשחק מולו, קשה לחטוף לו". והיתה גם הצלה שאותה ככל הנראה לא ישכח לעולם הילד האנגלי: "הייתי צריך לזנק, והצלתי את הכדור ממש מהפינה".

עוד בנושא:

חלומו של כל ילד: בן 11 שיחק לבדו על החוף - ולפתע מצא עצמו מתמסר עם ליאונל מסי
לקנא: מסי ומשפחתו בחופשה חלומית בקריביים
4 מיליון גולשים קבעו אילו ליגות חדשות יופיעו בפיפ"א 20, ישראל במקום העשירי
אחד משמונה גברים חושב שיכול לקחת נקודה לסרינה וויליאמס. היא ענתה להם על המגרש

מי שהיתה שם כדי לתעד את הרגע המופלא היא אמו של מקנזי, אנה אוניל, שהודתה שלא ממש הבינה עם מי בנה מתמסר: "שמעתי אותו בועט בכדור והסתכלתי וראיתי את מסי וכמה ילדים אחרים. מיד צילמתי אותו, אבל לא הבנתי כמה גדול זה הולך להיות. מקנזי לא ישכח את הרגע הזה כל חיי, הוא ינצור אותו בלבו לנצח".

ביום האחרון לחופשה של משפחת מסי, זכה אוניל לשחק פעם נוספת עם טיאגו בן השש. הפעם, כוכב ברצלונה עמד בצד ושימש על תוקן צופה. "הוא פשוט נראה שמח לראות את הילד שלו משחק כדורגל עם ילד אחר, כמו ילדים רגילים".

לסרטון המדובר יש כבר 230 אלף צפיות בעמוד האינסטגרם של מקנזי - עמוד לו היו עד אותו רגע 85 עוקבים, וכעת יש כבר 4,300. סרטון נוסף שהעלה אוניל מספר ימים לאחר מכן - שלו, במשחק ילדים באנגליה, גרף קרוב ל-200 אלף צפיות, וכעת כמעט כל פוסט שלו צובר אלפי לייקים. "זה די מדהים, אבל לפעמים אני חושב לעצמי, תנו לי לנוח!" אמר הילד.

View this post on Instagram

Get in! #adidas #football

A post shared by Mackenzie O'Neill (@mcc111000) on

View this post on Instagram

Forever in goal ? #goalkeeper #football

A post shared by Mackenzie O'Neill (@mcc111000) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully