וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מיליון גולשים קבעו אילו ליגות חדשות יופיעו בפיפ"א 20, ישראל במקום העשירי

הסקר הפועל כבר כשנה קובע כי ליגת איחוד האמירויות ניצבת במקום הראשון. ישראל מדורגת במקום העשירי, מקום אחד לפני ליגת הנשים בגרמניה ומקדימה גם את הליגה הטורקית והלבנונית

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

4 מיליון גולשים הצביעו בסקר שנערך מה-11 לספטמבר 2018 על ידי פיפ"א פליי שמטרתו לקבוע אילו ליגות יכנסו למשחק הפופלרי בשנת 2020. הסקר כולל 113 ליגות שונות, ביניהן ליגות נמוכות וליגות נשים. אחרי כמעט שנה שבה הסקר באויר המירוץ בפסגה צמוד מאד כאשר רק 200 קולות מפרידים בין המקום הראשון למקום השני, כאשר הליגה הישראלית נמצאת במקום העשירי והמכובד עם שני אחוזי הצבעה לטובתה.

במקום הראשון, כרגע, מדוגרת ליגת איחוד האמירויות, וצמודה אליה מדורגת הליגה הפינית, שתיהן עם שבעה אחוזים מההצבעות. במקום השלישי נמצאת הליגה הברזילאית שכבר הופיעה במשחק בעבר אך הוסרה ממנו עקב כשלים בירוקרטיים וכעת נדמה שאוהבי המשחק רוצים לראות אותה עושה קאמבק. עוד ניצבות בעשירייה הראשונה לפני ישראל הליגה הרומנית, הליגה המלזית, האינדונזית, הקטארית, היוונית, והליגה השנייה במקסיקו.

עוד בנושא:
אחד משמונה גברים חושב שיכול לקחת נקודה לסרינה וויליאמס
מכבי תל אביב פספסה? צפו באנדרס כריסטיאנסן כובש שער נדיר

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב, דן גלזר, ז'איר אמאדור, פלייר לקראת הגומלין מול קלוז'. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הליגה הישראלית במקום העשירי./אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אחרי ישראל במקום ה-11 מדורגת ליגת הנשים הבכירה של גרמניה, ליגת הנשים המדורגת במקום הגבוה ביותר. הליגה הטורקית והליגה הלבנונית נמצאות גם כן צמודות לישראל עם 2 אחוזים מההצבעות המקומות ה-13 וה-14. הליגה הטורקית והליגה הלבנונית נמצאות גם כן צמודות לישראל עם 2 אחוזים מההצבעות. את הרשימה סוגרות הליגה האיראנית, הסלובקית, ובמקום האחרון נמצאת הליגה הקירגיסטאנית עם אחוז הצבעה בודד.

עוד בוואלה!

חלומו של כל ילד: בן 11 שיחק לבדו על החוף - ולפתע מצא עצמו מתמסר עם ליאונל מסי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully