וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומו של כל ילד: בן 11 שיחק לבדו על החוף - ולפתע מצא עצמו מתמסר עם ליאונל מסי

מקנזי אוניל האנגלי בילה באותו אתר נופש כמו הפרעוש, ולפתע נזרק אליו כדור. זה נגמר במשחק של 45 דקות עם ליאו וטיאגו מסי, וזה לא הכל

מתוך טוויטר

החלום של כל חובב כדורגל באשר הוא הוא לשחק כדורגל עם ליאונל מסי. רובנו לא נזכה להגשים את החלום הזה, למרבה הצער, וכל שנותר כעת הוא לקנא באלה שכן התמזל מזלם.

אחד כזה עונה לשם מקנזי אוניל, וזה לא קרה במשחק ראווה או באירוע צדקה, אלא סתם ככה, על חוף הים באנטיגואה, ממש כמו בסרט. הילד האנגלי בן ה-11 שיחק עם כדור לבדו, כשלפתע פנה אליו אביו של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים והציע לו לבוא ולהצטרף למשחק המשפחתי, שכלל מלבד הפרעוש גם את בנו, טיאגו בן השש.

עוד בנושא:

לקנא: מסי ומשפחתו בחופשה חלומית בקריביים
רגע ספורט טהור ומרגש: הפסידו 30:1, וחגגו כאילו זכו במונדיאל
קורע מצחוק: המאמן בן השש שהורחק ממשחק והחל להשתולל
אחד משמונה גברים חושב שיכול לקחת נקודה לסרינה וויליאמס. היא ענתה להם על המגרש

"אבא שלו חורחה זרק אלי כדור ושאל אם אני רוצה לשחק איתם", סיפר מקנזי, המתגורר בצפון לונדון. "טיאגו שחקן פנטסטי יחסית לגילו והוא ממש לא ביישן עם הכדור. לשחק עם מסי היה מדהים. אשתו תרגמה מאנגלית כי היא דוברת אנגלית מצוינת. אחר כך שחיתי עם ליאו ואז בילינו על הסירה הקטנה שלו. הוא הרים אותי על כתפיו וטיאגו עקב אחרי לאן שרק הלכתי".

כשנשאל האם מסי נתן לו טיפ או שניים על המשך הקריירה שלו ככדורגלן צעיר, אמר מקנזי: "לא, כי הוא לא דובר אנגלית, אבל לראות כמה טוב הוא היה טיפ מספיק טוב עבורי. הוא התנהג כמו אבא רגיל, והיה נראה שהוא ממש נהנה לשחק עם בנו ועם עוד כמה ילדים. בלילה האחרון של מסי ומשפחתו שיחקתי עם טיאגו ורציתי לתת לו את הכדור שלי, אבל הוא התעקש שאשמור אותו. לאחר מכן מסי ואשתו נפרדו ממני בחיוכים מפה לאוזן, לעולם לא אשכח אותם".

מלבד כדורגל, משפחת מסי בעיקר נחה בווילה היוקרתית ששכרה באי הקאריבי ג'מבי ביי, בעלות של כ-5,600 יורו ללילה. אולי זה יעזור לליאו להשכיח את הכישלון הגדול בקופה אמריקה, ולהגיע רענן יותר לעונת 2019/20.

עוד בוואלה!

לקנא: מסי ומשפחתו בחופשה חלומית בקריביים

לכתבה המלאה

משפחת מסי נהנית בחופש

זה הקטן גדול יהיה? צפו בביצועיו של טיאגו מסי בן ה-6

אולי גם מקנזי אוניל יגדל להיות כדורגלן

View this post on Instagram

Teaching my sister skills

A post shared by MC1 (@mcc111000) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully