וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע ספורט טהור ומרגש: הפסידו 30:1, וחגגו כאילו זכו במונדיאל

לאחר שהובסה 64:0 בידי הונגריה במשחק הראשון שלה באליפות העולם, נבחרת הכדורמים של דרום קוריאה חטפה תבוסה נוספת. אלא שהפעם היא גם כבשה שער, שגרם לחלק מהשחקניות להזיל דמעה

מתוך יוטיוב

לאליפות העולם הנוכחית, נכנסה נבחרת הכדורמים של דרום קוריאה עם מעט מאוד ציפיות, כיאה לנבחרת שהורכבה בסך הכל חודש לפני הטורניר, בין היתר משחייניות וממעט מאוד שחקניות כדורמים אמיתיות. גם בחלומות השחורים ביותר שלה היא ככל הנראה לא ציפתה לספוג תבוסה היסטורית - הגבוהה בכל הזמנים - של 64:0 להונגריה במשחק הראשון שלה. "היה כבוד לשחק מול נבחרת שראינו רק ביוטיוב", הודתה סונג יה-סאו, שהיתה אמונה על הזריקה היחידה למסגרת של הקוריאניות באותו משחק.

אבל מה אתם יודעים - לצד הפסד יוצא דופן, האליפות הזו בגוואנגז'ו הולידה גם רגע משמח אחד. מאוד, מאוד משמח. זה קרה במהלך המשחק השני של הדרום קוריאניות - מול מדליסטית הארד מ-2017, רוסיה החזקה. במצב של 27:0, לקראת הסיום, נרשם רגע היסטורי: קיונג דה-סיאול כבשה את השער הראשון של המדינה באליפות העולם, והובילה לבכי של ממש מצד חלק מחברותיה, אף שתוצאת הסיום היתה 30:1.

עוד בנושא:

קורע מצחוק: המאמן בן השש שהורחק ממשחק והחל להשתולל
"לפלויד מייוות'ר נגמר הכסף, הוא מתחנן לקרב מול חביב נורמגומדוב"
אחרי החברה קינסי, גם אמא של ויטאלי פרצה למגרש קריקט: "היא מטורפת!"
יותר מעוד פרה קדושה: צפו בפרה הטובה בעולם בכדורגל

"כשזרקתי לא חשבתי שזה ייכנס", שחזרה הנערה בת ה-18. "נתתי כל מה שהיה לי. לא יכולתי לעשות זאת ללא חברותי לקבוצה. הייתי שמחה מאוד אם מישהו היה מוצא את כדור המשחק, כדי שאוכל לקחת אותו, אבל אין לי מושג איפה הוא".

קיונג הוסיפה ודיברה על השיפור מהמשחק הראשון למשחק השני: "המאמנים שלנו אמרו שאנחנו כאן כדי להראות לאנשים שאנחנו יכולות להילחם. הם גם אמרו שמאוד השתפרנו מהמשחק הראשון לשני. הזלנו הרבה דמעות של אושר. השער הזה אומר הכל עבורנו, אנחנו רק מתחילות בכדורמים".

עוד בוואלה!

קשוח: שחקן ראגבי פרק את ברכו וסטר לה עד שחזרה למקומה בזמן משחק

לכתבה המלאה
שחקניות דרום קוריאה בכדורמים. GettyImages
איזה רגע/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully