וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפלויד מייוות'ר נגמר הכסף, הוא מתחנן לקרב מול חביב נורמגומדוב"

בזמן שהסוכן של לוחם ה-UFC, עלי עבדלעזיז, טוען שהמתאגרף האמריקאי נואש לקרב מול חביב ("מקבל פניות כל שבוע"), מייוות'ר סופר ערימות של כסף

עריכת וידאו: מתן חדד

כנראה שסכומי הכסף העצומים סביב הקרב בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור הפכו את המעורבים לחמדנים אף יותר. על פי הסוכן של לוחם ה-UFC חביב נורמגומדוב, מייוות'ר מנסה לארגן קרב בין השניים, כפי שעשה בעבר מול האירי.

לטענת עלי עבדלעזיז, סוכנו של נורמגומדוב, המתאגרף האמריקאי חייב כסף ולכן הוא לוחץ על קרב בינו לבין חביב. "פלויד מייוות'ר עד היום הזה ממשיך להתחנן לקרב מול חביב, להתחנן!", אמר עבדלעזיז, "לפלויד אוזל הכסף. אני אומר לכם, כל שבוע אנשים פונים אליי על זה שפלויד רוצה להילחם מול חביב, אבל בסופו של דבר, אנחנו לא מעוניינים, לא עכשיו".

יש לציין כי לא ברור על מה מבסס הסוכן את הערכתו שלמייוות'ר "אזל הכסף", לאור העובדה שעל פי הערכות בארה"ב, הוא גרף במהלך הקריירה הכנסות של כמיליארד דולר, הונו מוערך ב-560 מיליון דולר, כשרק לאחרונה הוא הרוויח 10 מיליון דולר על קרב ראווה שנמשך 130 שניות מול הלוחם היפני טנשין נאסוקאווה. רק בשבוע שעבר מייוות'ר בן ה-42 העלה לאינסטגרם סרטון שלו סופר מיליון דולר במזומן, כשהוא טוען שמאחוריו יש אדם נוסף שסופר מיליון דולר במזומן.

היו שמועות על ניסי לארגן קרב נוסף בין מייוות'ר למאני פקיאו, אבל מנכ"ל חברת ההפקה של האמריקאי הכחיש: "אין לו עניין בזה, הוא עשה את זה כל חייו, נתן את כולו לספורט, וכעת הוא שחוק".

נורמגדוב עצמו לא השתתף בקרב מאז אותו אירוע אלים מול מקרגור, שבעקבותיו הושעה. לטענת הסוכן, חביב מתרכז רק בקרבות הבאים שלו ב-UFC, מול דסטין פוארייה, ואחר כך מול טוני פרגוסון או ג'ורג' סנט פייר.

View this post on Instagram

#Motivation Video Credit: @jirahmayweather

A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully