וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: רוני רוזנטל הותקף בביתו על ידי פורצים חמושים

באירוע שהתרחש לפני כשלושה חודשים, שישה שודדים עם מצ'טות וסכינים איימו על חייו של כדורגלן העבר של ליברפול ונבחרת ישראל בביתו בצפון לונדון. אחד משכניו: "הוא אמר שהם פגעו בו פיזית ואיימו עליו"

צילום מסך

בווידאו: השלושער המפורסם של רוני רוזנטל מול צ'רלטון ב-1990

רוני רוזנטל, כוכב ליברפול ונבחרת ישראל בעבר, הותקף בביתו שבצפון לונדון על ידי חבורת פורצים שהייתה חמושה במצ'טות וסכינים, כך על פי דיווח של "דיילי מייל". באנגליה טוענים כי ששת החמושים עטו על פניהם מסכות ואיימו על חייו של רוזנטל בן ה-55 וניסו לגנוב תכשיטים ושעוני יוקרה, בזמן שבני המשפחה האחרים ישנו. יש לציין כי האירוע קרה לפני כשלושה חודשים ופורסם רק עכשיו.

שכן של המשפחה בקריקלווד תיאר ל"סטנדרד" את מה שסיפר לו רוזנטל על המקרה: "רוני אמר לי שהם התעללו בו פיזית ואיימו עליו עם מצ'טות ודברים איומים כאלה. הם נכנסו ויצאו תוך חמש דקות... האנשים האלה ידעו בדיוק מה הם עושים. המשפחה בסדר כרגע. זו משפחה חזקה, אבל זה לא היה נעים. צריך לדאוג לאבטחה, אבל אם הם נכנסים כל מה שנותר זה לתת להם את מה שהם רוצים ולקוות שיעזבו".

רוקט רוני הגיע לליברפול ב-1990 ועזר לקבוצה לזכות באליפות אנגליה, האחרונה שלה עד כה, כשהבקיע שבעה שערים בשמונה משחקים אחרי שהגיע מסטנדרד ליאז'. החלוץ שגדל במכבי חיפה ושיחק גם בקלאב ברוז', טוטנהאם ו-ווטפורד, רשם 60 הופעות במדי הנבחרת וכבש 11 שערים.

רוני רוזנטל שחקן טוטנהאם הוטספר. Andrew Redington, GettyImages
העיקר שהכול בסדר. רוני רוזנטל במדי טוטנהאם/GettyImages, Andrew Redington

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully