וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי VS הגנת גוואנגז'ו": מי ישבור קודם את השיא הסיני?

בסין תוהים אחרי עוד משחק שזהבי כובש וקבוצתו סופגת בצרורות: מה יישבר קודם - שיא הכיבושים לעונה אחת, או שיא הספיגות לעונה אחת

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד משחק של גוואנגז'ו R&F, ועולם כמנהגו נוהג: ערן זהבי כובש וגוואנגז'ו סופגת בצרורות. התסריט המוכר חזר על עצמו אמש (שבת), כשגוואנגז'ו הפסידה 5:3 לשנגחאי שנואה ונותרה במקום העשירי בלבד בליגה הסינית.

בבוקר שאחרי המשחק התקשורת הסינית תהתה מי יקדים את מי בדרך לשיאים היסטוריים - ערן זהבי עם שיא הכיבושים לעונה אחת בסין, או הגנת גוואנגז'ו החלשה עם שיא הספיגות לעונה אחת בסין.

לעת עתה נראה שזהבי "מוביל" במירוץ: הוא כבש עד כה 23 שערים ב-20 משחקים בלבד העונה, בעוד השיא ההיסטורי בו מחזיק אלקסון עומד על 28 כיבושים. הגנת גוואנגז'ו, לעומת זאת, גם לא רחוקה מכניסה להיסטוריה, אם כי מסיבות אחרות לחלוטין. היא ספגה עד כה 50 שערים ב-20 משחקים - הכי הרבה בליגה הסינית העונה - אבל כדי לשבור את השיא השלילי של ליאונינג, שספגה 74 שערים ב-2017, היא תצטרך לעשות מאמץ מיוחד.

כך או כך, ההגנה החדירה מדי של גוואנגז'ו לא מבשרת טובות לקראת ההמשך. אותה ליאונינג, שיאנית הספיגות ב-2017, ירדה באותה עונה לליגה השנייה.

עוד בנושא

ליגיונרים: שון וייסמן ומונס דאבור עם צמדים, גם ערן זהבי ודיא סבע כבשו
בוולפסברגר משווים את וייסמן לדאבור: "פוטנציאל ענק, יהפוך לכוכב"
אלחמיד: "יהיה נחמד לפגוש את מכבי תל אביב. מאמין שנעבור אותם"
מהמקום הכי חשוך בגיהנום למועדון שלא צייר בדמיון: הסיפור של אלחמיד

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
גם זה סוג של מירוץ. זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully