וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן ומונס דאבור עם צמדים, גם ערן זהבי ודיא סבע כבשו

חלוץ וולפסברגר פתח את הליגה האוסטרית בסערה ב-0:3 מול אדמירה ואקר, אבל גם נפצע עם חשש לשבר בעצם הלחי. חלוץ סביליה בלט ב-0:5 מול מיינץ בהכנה, שחקני גוואנגז'ו הפסידו 5:3 לשנואה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש בספרטה רוטרדם

יומיים לאחר שחגג את יום הולדתו ה-32, ערן זהבי כבש היום (שבת) את שערו ה-23 העונה בליגה הסינית, אבל גוואנגז'ו R&F הפסידה 5:3 לשנגחאי שנואה. הסקורר הישראלי סובב כדור חופשי נפלא אל הרשת כבר בדקה החמישית, אבל ג'יו מורנו הקולומביאני השווה עבור המארחת בחלוף שמונה דקות והפך עם מספרת נפלאה בדקה ה-19. יה צ'וגוי נגח מקרוב והשווה עבור גוואנגז'ו ל-2:2 בדקה ה-41, אלא שהקוריאני הלוהט קים שין-ווק הגיב בנגיחה משלו בדקה ה-58, אחרי שתי דקות נהנה מבישול אקרובטי של מורנו בהצלת כדור אבוד ובדקה ה-76 השלים שלושער וקבע 2:5. דיא סבע, שלא שיחק בגלל פציעה בתבוסה 5:0 בדרבי מול אברגרנדה, חזר להרכב, ירה למשקוף ובתוספת הזמן צימק עם התשיעי שלו בליגה.

כזכור, זהבי מנסה לשבור את שיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית, השייך לאלקסון הברזילאי שכבש 28 שערים ב-2014. זהבי רחוק חמישה שערים מההישג, כשאנחנו בסך הכול במחזור ה-20 ונותרו עוד 10 משחקים לסיום העונה. גוואנגז'ו נותרה במקום התשיעי וספגה כבר 50 שערים ב-20 מחזורים - ההגנה הגרועה בליגה.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
חמישה שערים מהשיא. ערן זהבי/GettyImages

* אחרי הצמד בגביע, שון וייסמן פתח גם את הליגה האוסטרית עם צמד, כשהוביל את וולפסברגר לניצחון 0:3 במשחק החוץ מול אדמירה ואקר במחזור הפתיחה. החלוץ שהגיע ממכבי חיפה שמר על מקומו ב-11 ונפגע בפניו בהתנגשות עם השוער תוך כדי ההבקעה בדקה ה-41, אבל התאושש, חזר לשחק והשלים צמד בדקה ה-55, לפני שחזר לדמם ופינה את מקומו בגלל חשש לשבר בעצם הלחי. מחליפו דוגבולה ניאנגבו שהוסיף את השלישי בדקה ה-59.

* עוד בליגה האוסטרית: אלון תורג'מן לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שפתחה את העונה עם הפסד חוץ 3:1 אצל העולה החדשה סברובסקי טירול.

* מונס דאבור העלה את מאזנו לשלושה שערים במשחקי ההכנה של סביליה, כשמצא את הרשת פעמיים ב-0:5 על מיינץ הגרמנית במסגרת גביע אופל הידידותי, בו כל משחק אורך שעה בלבד. אלכס פוסו הבקיע את הראשון של סביליה, מוניר הוסיף צמד וחלוץ נבחרת ישראל התכבד ברביעי בדקה ה-29. דאבור נותר בהרכב גם לאחר ההפסקה והשלים צמד בדקה ה-57. סביליה שיחקה לפני כן עם הרכב שונה מול אברטון וניצחה 0:1.

* בירם כיאל ישב על הספסל ותומר חמד לא נכלל בסגל של ברייטון, שהביסה 0:4 את בירמינגהאם מליגת המשנה במשחק הכנה. גלן מארי (8), יורחן לוקאדיה (18) ושיין דאפי (73 ו-90) כבשו לזכות השחפים.

* מיקי סירושטיין פתח בהרכב סופאן בורי, שאחרי שלוש תוצאות תיקו מאז שהגיע, חגגה ניצחון ביתי 0:1 על טראט בליגה התאילנדית משער של אלברו סילבה (30). קבוצתו של הבלם הישראלי עדיין מתחת לקו האדום, אבל רק הפרש שערים מפריד בינה לבין חוף מבטחים.

* שמואל שיימן נכנס כמחליף במחצית השנייה בהפסדה של ונלו ההולנדית 1:0 במשחק הכנה מול פנאתינייקוס.

תקציר ניצחונה של סביליה והצמד של דאבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully