וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוולפסברגר משווים את וייסמן לדאבור: "פוטנציאל ענק, יהפוך לכוכב"

מאמן הקבוצה האוסטרית של הישראלי וחבריו לקבוצה מהללים אחרי עוד צמד: "אנחנו הולכים ליהנות ממנו". נשללה אפשרות לשבר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

את הצעדים הראשונים בקריירה האירופית המרשימה רשם מונס דאבור בליגה האוסטרית. ועכשיו, אחרי שדאבור הגיע למועדון פאר אירופי כמו סביליה, באוסטריה משוכנעים: שון וייסמן הוא היורש שלו.

אקס מכבי חיפה המשיך אמש (שבת) את פתיחת העונה הפנטסטית שלו במדי וולפסברגר עם צמד נוסף, שהעלה את מאזן השערים שלו לארבעה בשתי הופעות רשמיות בלבד בקבוצתו החדשה. בזכות הצמד הביסה וולפסברגר 0:3 את אדמירה ואקר, ולמרות שוייסמן ספג גם פציעה מדאיגה במהלך המשחק, זה לא גרע במאומה מההתלהבות לגביו. אגב, הבוקר נשללה האפשרות שהוא סובל משבר בארובת העין.

"אני בטוח שהוא יהפוך לאחד הכוכבים שלנו, הוא שחקן מרשים מאוד", אמר מאמן הקבוצה גרהארד שטרובר, שאף נשאל האם מוצא קווי דמיון בין וייסמן לדאבור - שני חלוצים שהגיעו לאוסטריה לפני הפריצה הגדולה. "שון כבר עשה לעצמו שם עם ההופעה שלו היום. הוא פוטנציאל מעניין מאוד, אבל עכשיו צריך לקוות שהפציעה שלו לא בעייתית".

עוד בנושא

שון וייסמן פתח את הליגה האוסטרית בסערה: צמד ופציעה בניצחון וולפסברגר
החגיגה הכואבת של שון וייסמן: "מאושר מהצמד ועוד יותר מהניצחון"
עוד אמש בגזרת הלגיונרים: צמד גם למונס דאבור, גם ערן זהבי ודיא סבע כבשו

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
השוואה יומרנית. מונס דאבור במדי זלצבורג/GettyImages

גם חברו של וייסמן לקבוצה, מארק אנדרה שמרבוק, הביע התלהבות: "הוא שחקן טוב מאוד, ואני בטוח שהוא יילך וישתפר ככל שהזמן יעבור. אנחנו הולכים ליהנות ממנו מאוד בתקופה הקרובה, אני שמח מאוד שהוא כאן איתנו" .

אמש נלקח וייסמן ישירות מהאצטדיון לבית החולים, עם חשש כאמור לשבר בארובת העין. הוא ערך סדרה של צילומים, אבל חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. אמש אמר וייסמן: "אני מרגיש טוב יותר, ומחכה לפענוח הבדיקות. בכל מקרה, אני מאושר מהצמד שכבשתי ומאושר עוד יותר מהניצחון".

עוד בוואלה!

החגיגה הכואבת של שון וייסמן: "מאושר מהצמד ועוד יותר מהניצחון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully