וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד: "יהיה נחמד לפגוש את מכבי תל אביב. מאמין שנעבור אותם"

הישראלי העניק ראיון ראשון בסקוטלנד, התייחס לאפשרות שיפגוש את הצהובים בצ'מפיונס, הסביר מדוע הוא שואב השראה מכיאל, ושם סוף לספוקלציות: "העמדה הטבעית שלי - מגן ימני"

קובי אליהו

חאתם עבד אלחמיד מקווה להתאקלם במהירות בסקוטלנד, ולשם כך הוא לוקח דוגמא מישראלי אחר שהצליח בסלטיק: בירם כיאל. הבלם/מגן, שחתם במהלך השבוע לארבע שנים במועדון הפאר הסקוטי, העניק היום (שישי) ראיון ראשון לתקשורת המקומית, בו סיפר שהוא שואב השראה מכיאל, ואף מתכוון ללבוש את החולצה מספר 33 ששימשה את האקס בעבר.

"ביקשתי את רשותו של בירם ואמרתי לו שאני מקווה שעצם העובדה שאלבש את החולצה שלו תהפוך אותי לטוב כמוהו. אני מקווה שזה יביא לי מזל טוב", אמר אלחמיד.

עוד בנושא

מהמקום הכי חשוך בגיהנום: הקריירה הלא שגרתית של אלחמיד
כיאל: "אמרתי לאלחמיד שהיום בו יחתום יהיה המאושר בחייו"
אלחמיד נפרד מבאר שבע: "הרגשתי שאני מיוחד, קיבלתי אהבה"

שחקן סלטיק חאתם עבד אלחמיד. אתר רשמי
נרגש. אלחמיד במדים החדשים/אתר רשמי

אלחמיד סיפר שהיה מודע לחיזורים מצד סלטיק בחודש וחצי האחרונים, ושמרגע ששמע על ההתעניינות החליט לעשות הכל כדי לגרום לעסקה לקרום עיר וגידים.

"רציתי את זה כל כך. שיחקתי בשנים האחרונות בישראל וחשבתי כל הזמן מתי אקבל צ'אנס באירופה, אבל לא במועדון קטן. לשמחתי סלטיק אחד המועדונים הגדולים בעולם, אז זו גאווה גדולה להצטרף. המשחקים של סלטיק בישראל תמיד מועברים בשידור חי, ואני מכיר את ההיסטוריה של שחקנים ישראלים כאן, כמו בירם וניר ביטון. דיברתי עם שניהם והם המליצו לי בחום להצטרף".

שאלה שמעסיקה את התקשורת הסקוטית בימים הקרובים היא מהי העמדה הטבעית של אלחמיד, שמיועד לשחק כמגן ימני על אף העובדה שבבאר שבע תופקד בעיקר כבלם. "שיחקתי בתור מגן ימני הרבה פעמים בקריירה. רק המאמן האחרון החליט לתפקד אותי כבלם, אבל אם תשאלו אותי מהי העמדה הטבעית שלי, אגיד מגן ימני. בכל מקרה, אני שחקן מגוון שאוהב לעשות הרבה דברים. אני מהיר, יש לי שליטה טובה בכדור, ואני טוב גם הגנתית. אני אחד שנותן הכל בכל רגע נתון".

אלחמיד גם נשאל על האפשרות שיפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הבא בליגת האלופות (לשם כך תצטרך האלופה הישראלית למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול קלוז'). "זה יכול להיות נחמד. מכבי קבוצה טובה עם שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל אם נפגוש אותם אנחנו אמורים לעבור".

עוד בוואלה!

מהמקום הכי חשוך בגיהנום למועדון שלא צייר בדמיון: הקריירה הלא שגרתית של אלחמיד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully