וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "אמרתי לאלחמיד שהיום בו יחתום בסלטיק יהיה המאושר בחייו"

הקשר הישראלי, ששיחק 4 שנים וחצי בקבוצה הסקוטית, סיפר לעיתונים המקומיים על השיחות שניהל עם אלחמיד לקראת המעבר לגלזגו וגם פירגן לחברו: "הוא מוכן להיות שחקן בסלטיק, הוא ווינר ורגוע מאד עם הכדור ברגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחת ההעברות החמות של בכדורגל הישראלי הקיץ היא זו של חתאם עבד אלחמיד שישחק בעונה הבאה בסלטיק הסקוטית. לקבוצה יש הסטוריה עם מספר שחקנים ישראלים בעבר, אחד הבולטים בהם הוא בירם כיאל שחתם בשורותיהם בשנת 2010 ושיחק שם 4 שנים וחצי. הקשר הישראלי רשם 132 הופעות בקבוצה וזכה עימה ב-4 אליפויות ושני גביעי סקוטלנד לפני שעבר לברייטון האנגלית.

כעת מתברר כי כיאל ייעץ לחברו לנבחרת ישראל וסיפר לו על המועדון לפני שזה קיבל את ההחלטה לעזוב את באר שבע:" כמובן שהוא שאל אותי על הקבוצה, אנחנו חברים", אמר כיאל. "אמרתי לו שהיום בו הוא יחתום בסלטיק יהיה המאושר בחייו. זו הזדמנות עבור חאתם, אני ממש שמח בשבילו שהוא מקבל את ההזדמנות להצטרף למועדון גדול כמו סלטיק. הוא שחקן ממש טוב והכי חשוב, הוא מוכן להיות שחקן בסלטיק. "הוא צריך לקחת את ההזדמנות הזו ולהוכיח את עצמו במועדון כל כך גדול.

עוד בנושא:
ליגיונרים: שון וייסמן כבש צמד בבכורה הרשמית במדי וולפסברגר
יוון של יורו 2004, "נמלטים" ומכבי תל אביב: ניר ביטון בראיון
הרצף של ערן זהבי נעצר, גוואנגז'ו R&F הובסה 5:0 בדרבי

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מוכן להיות שחקן של סלטיק. חאתם עבד אלחמיד/יוסי ציפקיס

הוא ווינר ויש לו אופי טוב, אני בטוח שהוא ישתלב היטב בחדר ההלבשה". הקשר הישראלי הדגיש את האלמנטים המקצועיים שהופכים את אלחמיד לרכש אסטרטגי עבור סלטיק: "כשאתה מצטרף למועדון כל כך גדול כמו סלטיק אתה חייב ניסיון ויש לו את זה עכשיו, כולל זה שרשם הופעת בכורה בנבחרת ישראל. הוא מהיר מאד, יודע אין להגן והוא רגוע עם הכדור ברגל. הוא יכול לשחק בשתי עמדות, גם כבלם וגם כמגן ימני אז הגיוון שלו הוא יתרון"

תהליכי המעבר של הבלם הישראלי לסקוטלד כמעט הושלמו, כאשר תנאיו של השחקן הוסכמו וגם מול באר שבע הקבוצה הסקוטית סגרה את כל הפרטים כאשר שווי העסקה הוא 1.6 מיליון ליש"ט. הדבר היחיד שחסר הוא קבלת ויזת העבודה של אלחמיד בסקולנד, אך בקבוצה לא חוששים ובטוחים שהבירוקרטיה תסתדר במהרה.

לאלחמיד תהיה תחרות בעמדת המגן הימני, כאשר השחקן דני סמפסון בן ה-32 מגיע מלסטר לסלטיק כדי להתחרות על דקות משחק בעמדה זו. הקבוצה מגלאזגו תתמודד במוקדמות ליגת האלופות מול נומה קאליו האסטונית, כאשר בקבוצה מקווים שהבבלם הישראלי יתחיל להתאמן עם הקבוצה עוד לפני המשחק הראשון מול האסטונים ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully