וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון של יורו 2004, "נמלטים" ומכבי תל אביב: ניר ביטון בראיון לאתר של סלטיק

הישראלי התראיין למגזין של הסקוטים ודיבר על העצה החשובה ביותר לדעתו: "חשוב להקשיב בקריירה לאנשים הנכונים שרוצים בטובתך"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מוצג בספרטה רוטרדם

קצת לפני שהפועל באר שבע הודיעה היום (שבת) רשמית על מעברו של חאתם עבד אלחמיד לסלטיק, חבר העתידי לקבוצה, ניר ביטון, התראיין למגזין ולאתר הרשמי של הסקוטים. הוא לא התבקש לדבר על העונה שבפתח ועל יכולתו על המגרש, אלא דווקא על דברים שאנשים פחות יודעים עליו דוגמת תחביבים, מאכל אהוב ואפילו על משחקי מכבי תל אביב בכדורסל.

ביטון נשאל תחילה איזה טורניר גדול הוא הכי זוכר, וסיפר שזה היה יורו 2004: "יוון ניצחה, היא הגיעה כאנדרדוג והצליחה להפתיע את כולם עם המון אופי ועבודה קשה. וגם בלי קשר ליוון יורו 2004 הוא טורניר שאני זוכר טוב מאוד". לאחר מכן הוא דיבר על המוזיקה שהוא שומע בדרך לאימונים: "הפלייליסט משתנה מפעם לפעם, אבל זה בעיקר שילוב בין שירים באנגלית לשירים בעברית".

בסלטיק שאלו את ביטון איזו עצה הוא היה נותן לניר ביטון הצעיר וענה: "הייתי אומר לו שלא יוותר אף פעם. שיעבוד קשה ותמיד יחשוב על המטרה. יש המון דברים שמקשים עלייך בקריירה, אבל אתה חייב להאמין בעצמך ובדרך שלך. חשוב גם להקשיב לאנשים הנכונים שבאמת אוהבים אותך ורוצים בטובתך. אני מנסה ללמד את אחי הקטן את הגישה הזאת".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מול ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
ניר ביטון עם ניימאר/רויטרס

הקשר (שמתחילת השנה משחק כבלם) סיפר שהיעד המועדף עליו לחופשה הוא האיים המלדיביים ("אפשר להירגע ולנוח שם"), שסדרות הטלוויזיה האהובות עליו הן "כנופיית ברמינגהאם", "משחקי הכס" ו-"נמלטים", ושהוא נורא נהנה מההופעה של ויל סמית' בסרט "אלאדין" ("הוא עשה את כל הסרט"). ביטון החמיא לאוכל של אשתו, ואמר שאם לא היה צריך לאכול בצורה מסודרת, היה שמח לאכול יותר ב"FIVE GUYS".

לבסוף, ביטון גם גילה מי השחקן האהוב עליו ("רונאלדיניו, אם הוא היה משחק היום הוא היה ברמה של מסי ורונאלדו"), וסיפר על אהדתו למכבי תל אביב בכדורסל: "אני אוהב כדורסל, תמיד היה לי את הגובה ותאמינו או לא, גם יכולתי לזרוק טוב. מכבי תל אביב היא קבוצה גדולה בישראל, היא זכתה מספר פעמים באליפות אירופה בכדורסל ואם הייתי צריך להשוות אותה לקבוצת כדורגל, הייתי משווה אותה למנצ'סטר יונייטד. הם משחקים בכל חמישי בערב ביורוליג, ואשתי יודעת שאסור להפריע לי כשאני צופה במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully