וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף של ערן זהבי נעצר, גוואנגז'ו R&F הובסה 5:0 בדרבי

מלך השערים הישראלי לא הצליח לכבוש ואילו יריבו אלקסון, שיאן השערים הזר של הליגה הסינית, חגג שלושער גדול במדי אברגרנדה בדרבי. דיא סבע נעדר בגלל פציעה

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
תבוסה כואבת. ערן זהבי/GettyImages

אחרי רצף נדיר של 11 שערים בחמשת המחזורים האחרונים, ערן זהבי נעצר היום (שבת) וזה קרה דווקא בדרבי של גוואנגז'ו, בו הוא כל כך אוהב להבקיע. סגנית האלופה אברגרנדה לא התחשבה ברצונות של זהבי להתקרב לשיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית ועלתה לפסגה, לפחות זמנית, בזכות 0:5 מהדהד בחוץ על גוואנגז'ו R&F שירדה למקום השמיני אחרי 19 מחזורים.

המארחת חסרה את דיא סבע הפצוע, ובלעדיו זהבי היה די בודד בהתקפה, במשחקו ה-100 בסין. גם כשהגיע למצבים, הסקורר הישראלי נעצר אצל השוער או בעט החוצה מרחוק. בצד השני, ההגנה של R&F התפרקה בקלות. צ'נג יוליי אמנם עצר פנדל של וויי שיהאו בדקה ה-12, אבל שחקן הכנף תיקן בחלוף דקה וגם בישל לאלקסון בדקה ה-42. פאוליניו הצטרף לחגיגה לאחר ריקוד של אלקסון ברחבה בדקה ה-51, והאיש שמקדים את זהבי בטבלת הכובשים הזרים של הליגה בכל הזמנית השלים שלושער עם פנדל (78) ועוד שער יפה (87). כעת לאלקסון יש 99 שערי ליגה בסין, בעוד זהבי נותר על 80.

הכוכב הישראלי, שיאן השערים בדרבי של גוואנגז'ו (13), שבת מהבקעה בפעם השנייה ברציפות מול אברגרנדה וינסה לחזור למסלול הכיבושים מול שנגחאי שנהואה בשבת הבאה, כדי להתקרב לשיא השערים לעונה אחת. כרגע זהבי עומד על 22 (מלך השערים הנוכחי, בפער ניכר מגרציאנו פלה שעומד על 13) וצריך עוד שבעה שערים ב-11 המחזורים שנותרו כדי לשבור את שיאו של אותו אלקסון מ-2014 (28 שערי ליגה).

עוד בנושא:

ערן זהבי VS אלקסון: בסין מנתחים את הסיכוי שהישראלי יהפוך לזר הפורה בהיסטוריה
קנבארו: "ערן זהבי שחקן על, כל מאמן רוצה שיהיה בקבוצה שלו"
בסין משוכנעים: "ערן זהבי בדרך להישג חסר תקדים בליגה"

seperator

מהלך המשחק

דקה 12: פנדל מוחמץ! אברגרנדה יכלה להשיג יתרון מוקדם לאחר שוויי שיהאו הוכשל ברחבה על ידי וואנג פנג, אבל השוער צ'נג יוליי עצר את הבעיטה של שיהאו ושמר על 0:0.

דקה 13: גול! והנה התיקון של שיהאו. מספר 7 באדום לא נלחץ מהחטאת הפנדל שלו, השתלט על כדור שחזר מההגנה ובעט מ-20 מטרים לפינה ברגל ימין. 0:1 לאברגרנדה.

דקה 18: זהבי השתחרר בין שלושה שחקנים ובעט כדור חזק מזווית אלכסונית בשמאל, אבל מעל השער.

דקה 42: גול! מתפרצת קטלנית של האורחת, כאשר שיהאו דהר, התעלל במגני R&F ובישל לאלקסון שכבש תוך כדי נפילה את ה-11 שלו העונה. 0:2 לאברגרנדה.

דקה 45: זהבי יכול היה לצמק עם בעיטה מ-16 מטרים, אבל השוער האורח קלט.

דקה 48: מוסא דמבלה מסר שמאלה לזהבי, שהעביר לימין ומ-17 מטרים בעט החוצה.

דקה 51: גול! זו כבר תבוסה מבחינת R&F. אלקסון רקד עם הכדור בקצה הרחבה והשאיר ליאנג ליאו שהרים ומצא את ראשו של פאוליניו שנגח פנימה. 0:3 לאברגרנדה.

דקה 59: דושקו טושיץ' היה קרוב לצמק עבור R&F, אבל הנגיחה שלו הורחק מקו השער על ידי המגן ז'אנג לינפנג. מיד לאחר מכן הגיעה המארחת למצב נוסף, אבל זהבי בעט החוצה.

דקה 69: זהבי שוב ניסה את כוחו מרחוק, אבל השוער הדף לקרן.

דקה 78: גול! טושיץ' ביצע עבירה ברחבה וסידר עוד פנדל לאברגרנדה. הפעם אלקסון ניגש וירה את השני שלו במשחק. 0:4 לאורחת.

דקה 87: גול! שלושער לאלקסון. המחליף גאו לין הרים מצד ימין והברזילאי זרק עצמו ועם רגל ימין המשיך מהאוויר אל הרשת. 0:5 גדול לאברגרנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully