וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו: "ערן זהבי שחקן על, כל מאמן רוצה שיהיה בקבוצה שלו"

לקראת הדרבי בשבת (14:35, ספורט 2), מאמנה האיטלקי של גוואנגז'ו אברגרנדה החמיא לכוכב הישראלי: "יש לו את היכולת לקרוא את המשחק ולתפוס את ההזמנויות שניתנות לו". זהבי ינסה להתקרב לשיא הכיבושים לעונה אחת בסין

-

הדרבי של העיר גוואנגז'ו יתקיים ביום שבת (14:35, ספורט 2), וההרגשות בסין בשיאה. אמנם קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע נמצאת במקום השביעי בלבד, אבל לדרבי חוקים משלו גם בסין. גוואנגז'ו R&F תארח את השנייה בטבלה גוואנגז'ו אברגרנדה כאשר במפגש הקודם בין הקבוצות במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה הסינית קבוצתו של זהבי הפסידה 2:0.

אם זאת, האורחים יודעים שיש לגוואנגז'ו R&F נשק קטלני במיוחד בשם ערן זהבי, שזכה למחמאות מפאביו קנבארו, מאמנה של גוואנגז'ו אברגרנדה ובעברו אחד משחקני ההגנה המוערכים ביותר ואלוף העולם: "היכולת של זהבי לקרוא את המשחק ולתפוס את ההזמנויות שניתנות היא טובה מאד. הוא צריך לשבור את השיא של הסופר ליג השנה. הוא שחקן על כמו פאוליניו, כזה שכל מאמן רוצה שיהיה בקבוצה שלו. כמובן, הדרך שלנו לעצור אותו היא למנוע ממנו את הבעיטות לשער, אבל לעשות זאת במשך 90 דקות זה קשה מאד".

עוד בנושא:

"ערן זהבי בדרך להישג חסר תקדים בליגה"
שער בכורה של מונס דאבור סידר לסביליה ניצחון
מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב תפגוש את קלוז'

שחקני העבר פאביו קנבארו, לותר מתיאוס. Robert Cianflone, GettyImages
יצליח לעצור את זהבי? פאביו קנבארו/GettyImages, Robert Cianflone

במשחק הקרוב הלחץ כולו יהיה על קבוצתו של המאמן האיטלקי, שנאבקת על האליפות ונמצאת רק שתי נקודות מהמוליכה בייג'ין גואן. בקבוצה רוצים מאד לעצור את מכונת השערים הישראלית, שיכולה לפגוע במאמציהם במאבק האליפות. לזהבי יש 22 שערים ב-18 משחקים בליגה הסינית עד כה, ואם יכבוש עוד שישה שערים ב-12 המשחקים שנותרו בליגה, הוא ישתווה לשיא הכיבושים שקבע אלקסון בשנת 2014.

עוד בוואלה!

מתקרב לשיא: ערן זהבי כבש צמד ושיפר את מאזנו המרשים, גוואנגז'ו ניצחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully