וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב תפגוש את קלוז'

הרומנים חזרו מפיגור ל-1:3 מול אסטנה, השלימו 2:3 בסיכום ויארחו את הצהובים כבר ביום שלישי הקרוב. לודוגורץ של ביטון הודחה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

זהו, מכבי תל אביב למדה הערב (רביעי) מי תהיה היריבה שלה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות כבר בשבוע הבא. הצהובים יפגשו את קלוז' הרומנית, שביצעה קאמבק גדול מול אסטנה הקזחית, ניצחה אותה 1:3 בבית ו-2:3 בסיכום ועלתה לסיבוב השני בצורה מרשימה. המשחק הראשון ייערך ברומניה כבר בעוד שישה ימים, ביום שלישי, והגומלין בישראל ברביעי שלאחר מכן.

הרומנים נקלעו לפיגור בדקה הרביעית. רומן מורטזייב כבש שער יפה ממרחק וקבע 0:1 לאסטנה, מה שקבע שהרומנים נזקקו לשלושה שערים כדי לעלות וכך הם גם עשו. בילל עומראני איזן בדקה העשירית אחרי מסירה של דמיאן דג'וקוביץ' (אין כל קשר לנובאק) וקבע 1:1. יבגני פוסטניקוב כבש שער עצמי בדקה ה-26 שסידר לקלוז' 1:2 חשוב. עומראני בעצמו השלים צמד בדקה ה-73 עם העקב אחרי מסירת רוחב של מתאו סושיץ' וזה 1:3 שסידר לרומנים את הכרטיס לשלב הבא.

קלוז' זכתה באליפות רומניה אחרי מאבק צמוד עם סטיאווה בוקרשט. מדובר בקבוצה עם סגל של שחקנים מנוסים, ביניהם אובידיו הובאן שמכיר את מכבי תל אביב מקרוב. את הקבוצה מאמן דן פטרסקו האגדי והכוכב הגדול הוא החלוץ גאורגה צוקודאן שכבש 16 שערי ליגה. שחקנים בולטים נוספים הם ציפריאן דיאק ועמנואל קוליו הארגנטינאי, שחזר לפני שנתיים לקדנציה שנייה במועדון. המנהל הספורטיבי הוא דניאל סטנצ'ו שעבד בעבר בהפועל עכו.

אובידיו הובאן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הובאן יפגוש שוב את מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

לודוגורץ - פרנצווארוש 3:2 (5:3 בסיכום)

אחרי 2:1 בהונגריה, היה ברור לבולגרים שהם חייבים לספק משחק הגנה טוב כדי לעלות לשלב הבא, אך דן ביטון ראה מהספסל איך כבר אחרי 21 דקות הקבוצה שלו סופגת פעמיים ונקלעת ל-2:0 ממנו היא כבר לא הצליחה לחזור לחיים.

איגור חראטין (17) ומיקל סקבארקה (21) כבשו לזכות ההונגרים, שבשלב הזה עלו ל-1:4 בסיכום. מאוויס צ'יבוטה, אקס בני יהודה, בישל את ה-2:1 בדקה ה-24 לגאורגי טרזייב. יקוב סווירצ'וק קיבל הזדמנות לאזן, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-29. פרנצווארוש חיסלה את התקוות של לודוגורץ סופית בדקה ה-48 עם שער של טוקמאץ אנגואן, שקבע 2:5 בסיכום וקבע שהמארחת זקוקה לארבעה שערים. בדקה ה-69 נהנתה לודוגורץ משער עצמי של אקס בית"ר ירושלים מרסל הייסטר אחרי הגבהה של מאוויס צ'יבוטה וזה 2:3. קוסמין מוצי השאיר את לודוגורץ בעשרה שחקנים בדקה ה-82 אחרי אדום ישיר. דן ביטון נכנס בדקה ה-64.

* ניר ביטון פתח כבלם ושיחק 90 דקות ב-1:2 של סלטיק מול פ.ק. סראייבו והסקוטים כמובן עלו לסיבוב הבא עם 2:5 בסיכום המפגשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. דני מרון
נפרדו מחלום ליגת האלופות. צ'יבוטה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully