וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לשיא: ערן זהבי כבש צמד ושיפר את מאזנו המרשים, גוואנגז'ו ניצחה

הסקורר הישראלי הוליך את קבוצתו ל-1:2 על טיאנג'ין טדה והגיע ל-22 שערים העונה בליגה הסינית, ומעמיד ממוצע מצוין של 1.29 שערים למשחק

-

ערן זהבי ממשיך את העונה הנהדרת שלו בליגה הסינית. הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו R&F כבש היום (שלישי) צמד והוליך את קבוצתו לניצחון 1:2 על טיאנג'ין טדה. הניצחון העלה את גוואנגז'ו למקום השישי. הסקורר הישראלי כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-9 אחרי שהוכשל ברחבה, והשלים צמד בדקה ה-34 עם הקפצה קרת רוח מול השוער.

היה זה שערו ה-22 העונה של ערן זהבי בליגה הסינית, והוא כמובן מלך השערים והכובש המצטיין של הליגה, כשהוא עם עשרה שערים מעל גרציאנו פלה שבמקום השני בטבלת הכובשים. אומנם מדובר בליגה הסינית, אבל הממוצע של זהבי מרשים לכל הדעות: 22 שערים ב-17 משחקים מהווים ממוצע של 1.29 שערים למשחק. כמו כן, 22 מתוך 37 השערים של קבוצתו מהווים 60 אחוז משעריה. יחד עם סבע, שכבש העונה 8 שערים, לצמד הישראלים יש 30 מ-37 השערים של גוואנגז'ו.

לפני תחילת העונה זהבי העמיד לעצמו מטרה לכבוש 30 שערים, שנראתה מעט יומרנית ושאפתנית, אבל כעת נותרו לזהבי עוד 12 משחקי ליגה כדי לכבוש שמונה שערים, ולעמוד במטרה. אם יעשה זאת, לא יעמוד רק ביעד שהציב לעצמו, אלא גם ישבור את שיא השערים לעונה אחת בסין, שקבע אלקסון ב-2014 (28). כזכור, זהבי מחזיק גם בשיא כיבושים בעונה אחת בליגה הבכירה בישראל (35 שערים), אותו קבע בעונת 2015/2016, כשהוא שובר שיא מיתולוגי של נסים אלמליח שקבע בעונת 1954/55, למעלה מ-60 שנה לפני כן.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
לא עוצר. זהבי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully