וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין משוכנעים: "ערן זהבי בדרך להישג חסר תקדים בליגה"

הסקורר הישראלי בקצב כיבושים שיסדר לו שיא לעונה אחת, בתקשורת ניתחו את הנתונים, הסיכויים וגם את חוסר היעילות של דיא סבע

עריכת וידאו: מתן חדד

לא לעונה כזו פיללה גוואנגז'ו R&F. בתום 17 מחזורים מוצאת עצמה הקבוצה ה"ישראלית" של סין במקום העשירי בטבלה עם 21 נקודות - עשר מהקו האדום ולא פחות מ-24 מהמקום הראשון, אולם מבחינה אישית, ערן זהבי שוב בדרך לעשות את הדבר שהוא הכי אוהב: לשבור שיאים.

בתקשורת הסינית פרסמו כתבה נרחבת העוסקת בחצי העונה הראשונה של הכוכב הישראלי, במהלכה כבש 20 שערים ב-16 משחקים בלבד - מקום ראשון בליגה, כמובן, שמונה שערים מעל גרציאנו פלה שבמקום השני. "לפני העונה הודה זהבי שהמטרה שלו היא להגיע ל-30 שערים. זה נראה היה כמו רף גבוה, שער למשחק, אבל כרגע היעילות שלו שוברת שיאים", נכתב. "הוא שיחק ב-16 מתוך 17 משחקי הליגה והעמיד ממוצע של 1.25 שערים למשחק. כל עוד לא ייפצע, יש לו מספיק משחקים".

כרגע, נותרו לזהבי עוד 13 משחקי ליגה כדי לכבוש עשרה שערים. אם יעשה זאת, לא יעמוד רק ביעד שהציב לעצמו, אלא גם ישבור את שיא השערים לעונה אחת בסין, שקבע אלקסון ב-2014 (28). אשתקד היה רחוק הישראלי שער אחד מהשוואת השיא, והפעם נדמה שהוא בדרך הבטוחה לנפץ אותו. "אם ישלים עונה של 30 שערים או יותר, זה יהיה הישג חסר תקדים בהיסטוריה של הליגה הסינית", נכתב.

עוד בנושא:

כמו נגד הפועל באר שבע: שער בכורה לשון וייסמן בוולפסברגר
מונס דאבור: "הנבחרת השתנתה. הבעיה מתחילה כשמתחילים לדבר על פוליטיקה"

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
בקצב הזה, לא יתקשה לשבור את השיא. זהבי/GettyImages

גם בהשוואה למלכי השערים בעבר, מצבו של זהבי מזהיר - אף אחד מהם לא כבש כל כך הרבה שערים ב-17 המחזורים הראשונים. גם הסקורר עצמו מעולם לא היה כל כך פורה בסין: אשתקד, למשל, כבש 14 שערים ב-17 המחזורים הראשונים, וסיים, כאמור, עם 27 שערים. "בין אם זהבי יצליח להגיע ל-30 שערים או יותר או לא, היעילות שלו עד כה חסרת תקדים", טענו בתקשורת הסינית.

המשימה של זהבי אמורה להיות נוחה יותר בהתחשב בכך שגוואנגז'ו R&F נחשבת לקבוצה שמתמקדת בעיקר בהתקפה, כפי שיעידו נתוני ההבקעה (35 שערים העונה - רק המדורגת ראשונה בייג'ינג גוואן כבשה יותר) והספיגה (39, הכי הרבה בליגה) שלה.

"זהבי ודיא סבע כבשו יחד 28 שערים, 80 אחוז משערי הקבוצה", נכתב בסין. "מנתונים בלבד, אין ספק שמדובר בחוד הטוב בליגה, אבל המספרים גם קצת מרמים, כי האמת היא שההתקפה של R&F מאוד לא יעילה. הנתונים של סבע גרועים מאלה של אוסקר והולק, והוא לא משפיע כמוהם על המשחק".

עוד בוואלה!

ליגיונרים: ערן זהבי כבש צמד, גוואנגז'ו R&F הפסידה 3:2 לדליאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully