וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "הנבחרת השתנתה. הבעיה מתחילה כשמתחילים לדבר על פוליטיקה"

סביליה? "אני יכול לכבוש פה הרבה". פרשת החתונה? "זה כבר נשכח". הנבחרת? "זה משהו גדול מאוד שחמישה ערבים יכולים לפתוח ב-11. כדורגל יכול לקדם את השלום". מונס דאבור מתראיין בספרד, חוזר לפרשה ההיא, ומכחיש את השמועות על מוחמד סלאח

עריכה: מתן חדד

מונס דאבור מתחיל להתרגל לחיים בקבוצתו החדשה סביליה, לאיכות השונה בליגה הספרדית ולאתגר המקצועי הגדול שמצפה לו, אבל בינתיים בראיון בספרד הוא נאלץ שוב להתמודד עם שאלות על הפרשה בנבחרת ישראל, המתיחות בין יהודים לערבים בנבחרת ובמדינה, ושוב על השמועות סביב פרשת מוחמד סלאח.

"הרושם הראשוני הוא טוב מאוד", אומר דאבור על ימיו הראשונים בעיר, "על אף שאני נמצא כאן רק כמה ימים. זה שונה מאוד מכל מה שעברתי בחיי עד עכשיו. הדבר הראשון שאני צריך לעשות זה ללמוד את השפה, כדי שתהיה לי תקשורת טובה עם החברים שלי ועם השותפים שלי על המגרש. האיכות פה גבוהה מאוד, לשחק בלה ליגה זה חלום ואתגר עבורי.

עוד בנושא
מונס דאבור הוצג בסביליה: "חיכיתי הרבה מאוד זמן כדי להגיע לפה"
דאבור על לוק דה יונג: "אנחנו משלימים אחד את השני"

לוק דה יונג עם מונס דאבור סביליה. אתר רשמי
אתגר חדש. דאבור ודה יונג/אתר רשמי

"כבר הרבה זמן קיוויתי להגיע לליגה בכירה עם שחקנים מהטופ. אני לא מופתע. מה שאני צריך לעשות זה להתאקלם ולהתאים את עצמי במהירות האפשרית. אני יודע שזה לא הולך להיות כמו באוסטריה, ואני יודע מה יידרש ממני כדי להתאים את עצמי".

דאבור נשאל לגבי העובדה שהיה מלך שערים בשוויץ ובאוסטריה, והאם הוא מסוגל לשמור על כזה קצב הבקעות. "אני מקווה", אמר החלוץ הישראלי, "בסופו של דבר העניין הוא לשים את הכדור ברשת, השער הוא באותו גודל בכל מקום. כמובן שלא יהיה קל. כמה גולים? אני לא רוצה לקבוע כמה, אבל אני יודע שבקבוצה כמו סביליה, שיוצרת המון מצבים, אני יכול לכבוש הרבה".

דאבור נשאל על פרשת החתונה, שבגללה החמיץ משחקים של נבחרת ישראל. "לשמחתי, מה שקרה בנבחרת כבר נשכח. אמרתי שאני לא יכול לשנות את התאריך, וזה התקבל. המחלוקת? זו פעם ראשונה בקריירה שדבר כזה קורה לי. מעולם לא הייתה לי בעיה או מחלוקת עם מאמן או מנהל מקצועי. אני רואה את עצמי כאדם חיובי ושמח. אשתי מאושרת פה בסביליה, ואני חושב שהכל יהיה כבעבר ואחזור לשחק בנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
"אני מקווה שמה שקורה בנבחרת, שכולנו מאוחדים, יוכל לעזור לקדם את השלום בכל האזור. אני מאמין שספורט ובידור יכולים לגרום לאנשים להבין אחד את השני". דאבור/רויטרס

דאבור נשאל האם הפרשה נופחה בגלל שהוא מוסלמי, וענה: "אני מקווה שלא. בנוסף, בשנה האחרונה יש הבדל גדול. דברים השתנו, כי יש לנו מאמן אוסטרי וצוות אוסטרי. זה משהו גדול מאוד שחמישה ערבים יכולים לפתוח ב-11 של נבחרת ישראל. הבעיה מתחילה כשמתחילים לדבר על פוליטיקה". דאבור נשאל למה הכוונה, ואמר: "בנבחרת ישראל אנחנו לא אוהבים לדבר על פוליטיקה, רק כדורגל. הרבה דברים לא מציאותיים נכתבים בתקשורת. בנבחרת ישראל יש יהודים וערבים ואנחנו מסתדרים מצוין. לפעמים רוצים לעשות פוליטזיציה מכל מיני דברים, וזו טעות, כי אנחנו חושבים רק על המשחק". דאבור הוסיף ש"אני מקווה שמה שקורה בנבחרת, שכולנו מאוחדים, יוכל לעזור לקדם את השלום בכל האזור. אני מאמין שספורט ובידור יכולים לגרום לאנשים להבין אחד את השני".

כמו כן, דאבור נשאל לגבי השמועות שמוחמד סלאח לא רצה אותו בליברפול בגלל העובדה שהוא ישראלי. "הסיפור הזה פשוט לא נכון", טוען דאבור, "יש לי חברים מצרים שדיברו עם סלאח והוא הבטיח להם שהוא מעולם לא אמר לאף אחד שהוא לא רוצה אותי בליברפול. בכל מקרה, מעולם לא הייתה הצעה רשמית עליי, רק קישרו אותי לשם כי הייתי באנגליה בחופשה. יש לנו בקרוב משחק ידידות מול ליברפול (בבוסטון, 21 ביולי), אני מקווה לראות את סלאח ובטוח שנדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully