וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש צמד בבכורה הרשמית במדי וולפסברגר

החלוץ שהגיע ממכבי חיפה חגג פעמיים ב-0:9 מול קלגנפורט בגביע האוסטרי. ניצחון לאופיר מרציאנו בגביע הליגה, תיקו למיקי סירושטיין בליגה התאילנדית

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מוצג כשוערה החדש של ספרטה רוטרדם ההולנדית

שון וייסמן ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי וולפסברגר וכבש צמד בניצחון הקליל 0:9 על קלגנפורט מהליגה הרביעית בסיבוב הראשון של הגביע האוסטרי. החלוץ שהגיע ממכבי חיפה וכבש שער נפלא במשחק הכנה מול בורדו, פתח את מסכת השערים בדקה החמישית והוסיף בדקה ה-50, לפני שהוחלף. בשבת הבאה תתארח וולפסברגר אצל אדמירה ואקר במחזור הפתיחה בליגה.

* בירם כיאל עלה כמחליף בדקה ה-60, אבל לא הצליח למנוע הפסד 2:1 של ברייטון לפולהאם במשחק הכנה. תומר חמד לא היה בסגל. פסקל גרוס (28) כבש ראשון לשחפים, טום קיירני איזן וגם הפך עם צמד בתוך פחות מעשר דקות (50, 59) כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

* אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן והשלים 90 דקות טובות ה-0:2 הביתי של היבס על אלואה אתלטיק בגביע הליגה הסקוטי. כריסטיאן דוידג' (68) ותום ג'יימס (84) כבשו להיברניאן.

* דן ביטון פתח בהרכב לודוגורץ ובישל ב-2:4 על ברואה במסגרת המחזור השני של הליגה הבולגרית. ביטון בישל לג'ורג'יניו (35) והוחלף בהפסקה. מאוויס צ'יבוטה לא היה בסגל.

* מיקי סירושטיין פתח בהרכבה של סופאן בורי, השלים 90 דקות וסייע לה לשמור על שער נקי ב-0:0 מול צ'ונבורי ולהיחלץ מהמקום האחרון בליגה התאילנדית. מאז הגעתו של הבלם, סופאן בורי רשמה שלוש תוצאות תיקו.

* הליגה השנייה בשוויץ נפתחה ומוחמד בדארנה נכנס כמחליף בדקה ה-68 ב-1:1 הביתי של וינטרטור נגד אראו. אנס מחמיד היה בסגל של וינטרטור אבל לא שותף.

* עומרי בן הרוש פתח בהרכב של לוקרן שסיימה ב-0:0 במשחק הכנה עם פנאחאיקי היוונית.

* קני סייף לא נכלל בסגל של אנדרלכט, שסיימה ב-2:2 מול המבורג במשחק הכנה בו המאמן-שחקן וינסנט קומפני פגש את קבוצתו לשעבר. על פי הדיווחים בבלגיה, סייף לא נמצא בתוכניות והתבקש למצוא קבוצה שתקלוט אותו.

עוד בוואלה!

יוון של יורו 2004, "נמלטים" ומכבי תל אביב: ניר ביטון בראיון לאתר של סלטיק

לכתבה המלאה
שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
שמר על שער נקי. אופיר מרציאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully