וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט וולטרס: "מקווה שאשאר במכבי תל אביב הרבה זמן, זה ארגון נהדר"

ההחלטה להצטרף ("זה המקום להיות בו"), שאראס ("הוא קשוח עם רכזים") וסגנון המשחק שלו: הרכז החדש של הצהובים התראיין לאתר הרשמי

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב עדיין לא השלימה את בניית הסגל, פתיחת האימונים עדיין רחוקה, אבל מסתבר שחלק מהשחקנים החדשים כבר ביקרו בישראל. אחד מהם הוא נייט וולטרס, ההחתמה הראשונה של מכבי תל אביב הקיץ, שהגיע ארצה לגיחה קצרה, במהלכה עבר בדיקות רפואיות ועשה היכרות עם העיר.

במהלך שהותו בישראל הספיק וולטרס להעניק ראיון קצר לאתר הרשמי של הצהובים.

"כמובן שהוא מאמן נהדר, במיוחד מאחר שאני גארד והוא שיחק באותה עמדה", השיב כשנשאל מה הוא לוקח מהשנה בה שיחק תחת שארונאס יאסיקביצ'יוס, רכז במכבי בעברו. "הוא בדרך כלל קשוח עם הרכזים שלו, אבל למדתי המון. הוא מאמן מצוין והייתה לנו חבורת שחקנים נהדרת. הייתה שנה מהנה".

עוד בנושא

מייק ג'יימס מגיב לאטורה מסינה: "כנראה שאשאר על תקן מעודדת"
מייק ג'יימס עוזב את מילאנו, ג'רמי לין על הכוונת של צסק"א
שלווין מאק חתם במילאנו: "נרגש מאוד לקראת הפרק החדש בקריירה"

התייעצת איתו לפני החתימה במכבי?

"ידעתי שזה ארגון נהדר ושגם העיר נפלאה. הכרתי כמה מהחבר'ה שהיו בקבוצה בשנה שעברה, לכולם היו רק דברים טובים להגיד. זה המקום שרציתי להיות בו, אז הייתי נרגש מאוד כשבמכבי הביעו התעניינות".

מה אתה מחפש קודם, קליעה או מסירה?

"אני אגרסיבי במשחק שלי ומחפש מצבי קליעה, אבל גם יוצר מצבים לחברים שלי לקבוצה. אתה חייב לדעת לעשות גם וגם אם אתה רוצה להיות שחקן טוב".

למה האוהדים צריכים לצפות ממך על הפרקט?

"אני אחד שעובד חזק, אני רק רוצה לנצח ולזכות באליפויות ולעזור בכל דרך בה אוכל כדי שזה יקרה".

הרבה קבוצות התעניינו בך, למה מכבי?

"שמעתי רק דברים טובים על המועדון. אני מכיר את ההיסטוריה של המועדון, ידוע שזה המקום להיות בו. זה המקום בו רציתי להמשיך את הקריירה שלי, בתקווה שאשאר כאן הרבה זמן".

מה עוד שמעת על מכבי?

"האוהדים כאן נהדרים. יש בהחלט אווירה טובה במשחקים ואני נרגש לראות את התמיכה והעידוד במהלך העונה. זה צריך להיות מרגש. אני מקווה שניתן לאוהדים הרבה סיבות לעודד אותנו. אני נרגש לעבוד עם המאמן יאניס ועם השחקנים המצוינים שיש לנו - סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק, אות'לו האנטר וכל החבר'ה. זו צריכה להיות עונה מרגשת, אני כבר לא יכול לחכות שהיא תיפתח".

עוד בוואלה!

היבשת לא ישנה: ההתחזקות המטאורית של היורוליג במהלך הקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully