וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלווין מאק חתם במילאנו: "נרגש מאוד לקראת הפרק החדש בקריירה"

הגארד בן ה-29, לו יש 486 משחקים ב-NBA במהלך הקריירה, הצטרף אל הקבוצה האיטלקית ויחבור למייקל רול שגם חתם שם

עריכה: מתן חדד

עדכון ראשון: 11:01

שחקן NBA נוסף חתם היום (חמישי) באירופה. שלווין מאק (1.91 מטר) בן ה-29 הצטרף למילאנו ויהפוך לרכז הקבוצה במקום מייק ג'יימס שצפוי לעזוב. "אני מחכה ומצפה כבר להחזיר על ההזדמנות המדהימה שניתנה לי באולימפיה מילאנו. אני נרגש מאוד לקראת הפרק החדש בקריירה שלי ומצפה להתחרות ברמה הכי גבוהה".

מאק היה בחירה 34 בדראפט 2011 ונבחר על ידי וושינגטון, שם שיחק שתי עונות במקביל לקבוצה של המועדון בג'י ליג. משם המשיך לפילדלפיה, אטלנטה בה שיחק שלוש שנים, יוטה, אורלנדו, ממפיס ושארלוט. המנהל המקצועי של מילאנו חריסטוס סטברופולוס אמר: "אנחנו שמחים לקבל את שלווין מאק, שבחר את מילאנו כתחנה בה יתחיל את הקריירה האירופית שלו. רצינו לצרף אותו בגלל יכולת ההנהגה שלו, ההגנה שלו וכי הוא ווינר מוכח. היכולות האלה יעזרו לקבוצה למצוא את הזהות שלה ולגדול ביחד".

אחרי שבועות ארוכים שהמעבר היה באוויר, מייקל רול חתם הבוקר (חמישי) רשמית במילאנו, והצטרף לקבוצה המסקרנת שבונה האיש החדש על הקווים אטורה מסינה. הסווינגמן שלבש את מדי מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות חתם לעונה אחת, ויעבה את עמדות 2 ו-3 העמוסות של האיטלקים, שכבר מאויישות על ידי כמה שחקנים בכירים כמו נמניה נדוביץ', ולדימיר מיצוב וג'יימס נאנלי.

"אני מתרגש מאוד להצטרף למועדון גדול שכזה, ומתכוון לעשות הכל כדי לעזור לו לנצח", אמר רול לאתר הרשמי של מילאנו אחרי החתימה. "אני כבר לא יכול לחכות לשחק תחת מסינה וממתין בקוצר רוח להיכרות עם החברים החדשים בחדר ההלבשה".

המנהל המקצועי של מילאנו חריסטוס סטאברופולוס אמר ש"מייקל רול הוא בדיוק השחקן שחיפשנו. יש לו ניסיון, הוא נטול אגו ויש לו יכולות קליעה מוכחות. הוא יהיה שחקן יעיל מאוד עבורנו".

עוד בנושא

סופוקליס שחורציאניטיס חוזר: חתם אצל העולה החדשה ביוון, איוניקוס
השאירו את הנכס הגדול: שיין לארקין חתם לעונה נוספת באנאדולו אפס
שיעור למכבי תל אביב: הכוכבים הצעירים שקיבלו צ'אנס ביורוליג

שלווין מאק שחקן מילאנו. אתר מילאנו, אתר רשמי
מגיע לאירופה. מאק/אתר רשמי, אתר מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully