וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס חוזר: חתם אצל העולה החדשה, איוניקוס

הסנטר היווני בן ה-34 עושה קאמבק וינסה לחזור לעצמו: "כמובן שאני רוצה לחזור למצב בו הייתי בעבר, אעבוד בשביל זה"

סופוקליס שחורציאנטיס שחקן טריקלה. אתר רשמי
הפעם זה ייראה יותר טוב? סופו/אתר רשמי

העולה החדשה לליגה היוונית הבכירה איוניקוס ניקאייאס אפידאה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של סופוקליס שחורציאניטיס, שבפעם האחרונה שיחק בינואר 2018 בטריקאלה, אז שותף לכמה דקות בהפסד 86:76 לכרתים.

שחורציאניטיס בן ה-34 נולד בקמרון ושיחק במכבי תל אביב בין 2012-2010 ובין 2015-2013. בנוסף, הוא שיחק באירקליס, קאנטו, אריס סלוניקי, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, הכוכב האדום בלגרד, פאוק סלוניקי, אריס טריקאלה. היווני הענק (2.08 מטר, 156 קילוגרם) נבחר במקום ה-34 על ידי לוס אנג'לס קליפרס בדראפט 2003, אבל לא שיחק ב-NBA.

עוד קודם לכן התראיין סופו ב-SDNA היוונית והתייחס להופעה הקודמת שלו כשחקן בטריקאלה, אז נראה לא כשיר לשחק כדורסל ואמר: "זה נכון, הייתי במשקל עודף. גם לא עבדתי נכון עם הרגל שלי וגרמתי לעצמי לפציעה נוספת. לא אהבתי את הצורה בה נראיתי. המטרה הראשונית שלי הייתה לחזק את הרגל שלי ואת עצמי. הקדשתי את עצמי לריצה, עבודה פיזית עם משקל. כמובן שאני רוצה לחזור למצב בו הייתי בעבר, אני אעבוד בשביל זה ובשביל להיות מוכן לפתיחת העונה".

סופו התייחס לשמועות שהיו לפיהן יגיע להתאמן עם מכבי תל אביב או שיחבור לאימוני אולימפיאקוס ואמר: "יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם מכבי תל אביב. אני אוהב את המועדון ואת האנשים שם. אני מאמין שהם מרגישים את אותו הדבר כלפיי. הם רצו לעזור לי כששמעו שאני מנסה לחזור לעניינים. זה היה יכול להתאים לי אם לא הייתה לי את ההצעה שקיבלתי. אני מכיר את תל אביב טוב, מכיר את הכול ויודע איך הדברים עובדים שם. גם מאמן את הקבוצה יאניס ספרופולוס שעבד איתי באולימפיאקוס".

הסנטר היווני דיבר גם על הקריירה שלו ואמר: "אני יודע שבעבר דיברו על זה שאולי אני אגיע ל-NBA, אבל מבחינתי אני שמח שהצלחתי לשחק במועדונים גדולים ובמשחקים גדולים ולזכות בתארים. יכולתי להשיג יותר? בטח, האם הייתי יכול להימנע מטעויות שעשיתי? גם כן. מעצבן אותי שיש אנשים שחושבים שאני חייב משהו למישהו. ניסיתי לעשות הכי טוב שאני יכול, אני אוהב את יוון, אבל זה מה שיצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully