וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס מגיב לאטורה מסינה: "כנראה שאשאר על תקן מעודדת"

אחרי שהמאמן הבהיר שהוא לא בתוכניות, הרכז הגיב בכעס בסדרת ציוצים בטוויטר: "מניח שאשאר בקבוצה בלי לשחק. לשחק אצל בלאט? זו התאמה רעה"

עריכת וידאו: מתן חדד

השם החם בשוק בכדורסל האירופי הוא מייק ג'יימס, שהחל מאמש (שישי) רשמית וסופית לא בתוכנית של מילאנו. אטורה מסינה סיפר אמש שיצר קשר עם ג'יימס והודיע לו שאין לו כוונה לשתף אותו, בהתחשב בעובדה שחתמו בקבוצה לאחרונה שני רכזים בכירים בדמותם של סרחיו רודריגס ושלווין מאק.

כהרגלו, ג'יימס הגיב גם הפעם בטוויטר. רק אמש ציין בחשבונו הפרטי שהוא לא מוטרד מההחתמות של מילאנו בעמדת הרכז משום שמסינה הבטיח לו שהוא בונה עליו, אולם אמש, אחרי שהתבדה, הוא כבר נשמע אחרת לגמרי.

"מי שמבין משהו יודע מה קורה פה. בכל מקרה, נראה שמעכשיו אשמש על תקן מעודדת של מילאנו", כתב בתגובה לאמירות של מסינה. בתגובה לאחד הגולשים שהביע תמיהה מההחלטה של מסינה, כתב ג'יימס: "לא, זה לא צחוק - ליורוליג יש תוכנית ריאליטי, ואני הכוכב שלה, מסתבר".

עוד בנושא

מייק ג'יימס עוזב את מילאנו, ג'רמי לין על הכוונת של צסק"א
אמש: שלווין מאק ומייקל רול חתמו רשמית בשורות מילאנו
היבשת לא ישנה: ההתחזקות המטאורית של היורוליג בקיץ

מייק ג'יימס, מילאנו. GettyImages
לא כל כך מהר. מייק ג'יימס/GettyImages

כשנשאל מה התוכנית שלו לעתיד הקרוב והאם הוא מתכנן להישאר באירופה או שמא לבדוק אפשרויות נוספות בארצות הברית או בסין, השיב: "אני מתכנן להישאר במילאנו ולא לשחק, אני מניח. נשמע שזה מה שאני הולך לעשות".

בנוסף נשאל על האפשרות לעבור לאולימפיאקוס ולשחק תחת דיוויד בלאט, ותגובתו היתה: "אני אוהב את בלאט, אני חושב שזו תהיה התאמה רעה. היו בינינו כל מיני עניינים בעבר".

בימים האחרונים הוזכר ג'יימס כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה המשוועת לרכז בכיר (ובינתיים סימנה גם את ג'רמי לין ורון בייקר מה-NBA), וכן באסקוניה, בה שיחק ג'יימס במשך שנתיים בעבר.

עוד בוואלה!

מייק ג'יימס עוזב את מילאנו, ג'רמי לין על הכוונת של צסק"א

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully