וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס עוזב את מילאנו, ג'רמי לין על הכוונת של צסק"א

מכבי תל אביב עוקבת? אטורה מסינה אישר: "ג'יימס לא בתוכניות שלי לעונה הקרובה". לין עשוי להחליף את סרחיו רודריגס במוסקבה

עריכת וידאו: מתן חדד

היורוליג ממשיכה לחלוש על שוק השחקנים החופשיים ב-NBA: על פי "ספורטאנדו", פליט ה-NBA הבא שעשוי לעשות את דרכו לכדורסל האירופי הוא ג'רמי לין, המועמד המוביל של צסק"א מוסקבה לאיוש המשבצת הפנויה של הרכז הפותח.

האפשרויות של הגארד בן ה-30, הזכור בעיקר מימי "לינסניטי" בהן פרץ במדי ניו יורק ניקס והפך לאחת התופעות המדוברות ב-NBA, הלכו והצטמצמו בליגה הטובה בעולם. על פי דיווחים מהימים האחרונים, הוא אף שוקל לעבור לשחק במזרח הרחוק וחולם לשתף פעולה עם אחיו הצעיר, ג'וזף לין, שמשחק במדי אלופת טייוואן.

ההצעה מצסק"א, שמחפשת מחליף לסרחיו רודריגס שעזב וחתם בשורות מילאנו, עשויה לטרוף את הקלפים. כך או כך, אם לא יחתום בצסק"א, הרוסים עשויים להחתים פליט NBA אחר, רון בייקר, ששיחק בעונה החולפת בוושינגטון.

ג'רמי לין במדי טורונטו ראפטורס. AP
בדרך ליורוליג? ג'רמי לין/AP

בעונה המשחקים הקרובה זניט סנט פטרסבורג הרוסית תשתתף לראשונה ביורוליג, ולרגל המאורע היא הודיעה היום על חיזוק מרשים ביותר בדמותו של גוסטבו איון הוותיק, סנטר ריאל מדריד שעוזב את בירת ספרד אליה הגיע מה-NBA בספטמבר 2014. המקסיקני בן ה-34, שזכה עם הבלאנקוס פעמיים ביורוליג, ישחק לראשונה בקריירה בקבוצה אירופית שאינה ספרדית. לפני שהגיע לריאל, איון שיחק בין 2011 ל-2014 ב-NBA ועבר בין ניו אורלינס, אורלנדו, מילווקי ואטלנטה.

איון, שחתם לעונה אחת בסנט פטרסבורג, שיחק בעונה שעברה 31 משחקי יורוליג בהם העמיד ממוצעים של 8.3 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. בליגה המקומית בספרד, לאיון היו 35 משחקים בהם רשם 7.2 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. המנהל הספורטיבי של זניט, אלכסנדר טסרקובני, החמיא לאיון ואמר: "לא היה לנו ספק שבעונת הבכורה שלנו ביורוליג נצטרך שחקן ברמה כזאת. אני בטוח שהוא יוביל אותנו לעונה מוצלחת".

עוד בוואלה!

שלווין מאק חתם במילאנו: "נרגש מאוד לקראת הפרק החדש בקריירה"

לכתבה המלאה

עוד ביורוליג: אטורה מסינה מאשר שמייק ג'יימס, שעל פי דיווחים ברחבי אירופה נמצא על הכוונת של מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה ובאסקוניה, יעזוב את מילאנו. אמש החתימה הקבוצה מעיר האופנה את שלווין מאק שאמור לחלוק את עמדת הרכז עם סרחיו רודריגס, ולמרות שג'יימס הצהיר בטוויטר ש"המאמן אמר לי שאני הולך להיות חלק חשוב בקבוצה", מסינה הבהיר את עמדתו היום ואמר: "הודעתי היום אישית למייק ג'יימס שהוא לא בתוכנית שלי, והסברתי לו מה עומד מאחורי ההחלטה. אנחנו מחפשים פתרון שיהיה לשביעות רצונו ושביעות רצוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully