וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרכים מובילות לסין: ריאל מדריד מוכנה לתת לגארת' בייל לעזוב בחינם

הבלאנקוס נואשים, גם בסוכנויות ההימורים בטוחים: הוולשי בדרך לסין. קלדרון: "לפני שנה ריאל סירבה ל-100 מיליון יורו עבורו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הבולטות בקיץ

עד לא מזמן היה גארת' בייל על גג העולם - אחד מחמשת הכוכבים הגדולים והפופולריים ביותר בעולם. אלא שהקיץ הנוכחי מלמד היטב על מעמדו החדש של הוולשי בן ה-30: ריאל מדריד לא רוצה אותו, אף קבוצה גדולה באירופה לא מוכנה לשלם לבלאנקוס דמי העברה גבוהים או להשוות את השכר שהרוויח בברנבאו, והאופציה של מעבר לליגה הסינית הופכת ריאלית יותר מיום ליום.

על פי ESPN, קבוצתו של זינדין זידאן מוכנה אפילו לשחרר את בייל ללא תמורה כדי שיעבור לסין, רק כדי להתיר את חוזהו. "הם מוכנים לוותר על שלוש השנים שנותרו בחוזה כמוצא אחרון, כי אף קבוצה אירופית עדיין לא הגישה עליו הצעה", נכתב. שתיים מהקבוצות הסיניות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את הוולשי הן ג'יאנגסו סונינג ובייג'ינג גוואן, שמוכנות להעניק לו חוזה משופר מזה שהיה לו במדריד (כמיליון יורו לשבוע, לעומת 17 מיליון דולר לעונה), מה שיאפשר לבלאנקוס לחסוך כ-100 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. ג'יאנגסו, אגב, כבר החלה לעקוב אחר השחקן באינסטגרם, וכעת הוא בסך הכל הנעקב ה-34 שלה.

בייל לא שותף בהפסד 3:1 לבאיירן מינכן במשחק הכנה - לבקשתו, על פי דיווחים, משום שאינו רוצה לקחת חלק במשחקי המועדון כל עוד מצבו לא יתבהר. ב-ESPN ציטטו עובד של הבלאנקוס כטוען כי לזידאן "נמאס" מההתנהגות של בייל, ש"לא היה מרוכז בשום דבר" במהלך מסע ההכנה של הלבנים בצפון אמריקה. סוכנו של השחקן הכחיש את הדברים.

עוד בנושא:

זלאטן עלול להיות מורחק מהמגרשים עקב עבירה שגרמה לסדק בגולגולת
זידאן: "מקווים שגארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד מוקדם ככל האפשר". הסוכן: "זידאן הוא ביזיון"
דיווח: ניימאר דרש לעזוב את פריס סן ז'רמן רק לברצלונה
העברות בעולם: ריאל מדריד הכינה אלטרנטיבות לפול פוגבה

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
אף הצעה עדיין לא התקבלה. בייל/GettyImages

גם בסוכנויות ההימורים כבר מתחילים להשתכנע שסין היא האופציה הריאלית ביותר. מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן הביעו עניין במהלך הקיץ, אולם אף אחת מהן לא הגישה הצעה רשמית לריאל מדריד, וספק אם גם תגיש. על כן, בסוכנות "סקיי בט" פתחו ליין הימורים החוזה את קבוצתו הבאה של הוולשי, ו"כל קבוצה בליגה הסינית" מובילה עם יחס של 1/3. לאחר מכן באיירן (9/2), פ.ס.ז' (10/1), יונייטד (11/1), טוטנהאם (12/1) ולוס אנג'לס גלקסי (25/1).

על פי מספר דיווחים, הבלאנקוס הציעו את בייל לשלל קבוצות באירופה, אולם אף אחת מהן לא היתה מעוניינת. ב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי אינטר עשויה להיכנס לתמונה, על רקע הסחבת במגעים עם רומלו לוקאקו ורצון הבעלים להעניק לאנטוניו קונטה שם גדול. לפי "מונדו דפורטיבו", נכלל בייל בהצעה של ריאל לפריס סן ז'רמן - 90 מיליון יורו + הקיצוני הוולשי עבור ניימאר.

"המצב הזה לא הגיוני עבור אף אחד", חרץ נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון. "לא לשחקן, לא למאמן ולא למועדון. זידאן ויתר עליו לפני זמן רב, הוא אמר שהוא רוצה להשאיר את רונאלדו ולמכור את בייל והנשיא לא עשה כדבריו, בגלל זה הוא עזב. כשהוא חזר, הבטיחו לו שבייל לא יישאר".

לטענת קלדרון, הפתרון הטוב ביותר למצב כרגע לא יהיה שחרור, אלא עסקת השאלה, אבל "אף אחד לא מוכן לעשות זאת. עם המשכורת הגבוהה שלו וזה שריאל רוצה גם לקבל עבורו סכום העברה, המצב הזה קשה מאוד. ההצעות לא מגיעות. אני יודע שלפני שנה היתה הצעה של כ-100 מיליון יורו ודחו אותה, כי הנשיא חשב שהמאמן לא ידע איך לנצל את האיכויות שלו".

עוד בוואלה!

זידאן: "מקווים שגארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד מוקדם ככל האפשר". הסוכן: "זידאן הוא ביזיון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully