וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.7: פיני זהבי הציע את ניימאר לריאל מדריד ויונייטד, גם יובנטוס בתמונה

הסוכן הישראלי מאס בסחבת עם ברצלונה, הבלאנקוס הציעו 90 מיליון יורו ואת בייל, יובה מוכנה להציע את דיבאלה, מטוידי וסכום כסף משמעותי

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* מרכוס תוראם, בנו של ליליאן תוראם, חתם בבורוסיה מנשנגלדבאך לארבע שנים. סכום ההעברה לא פורסם, אולם על פי דיווחים, גנגאן תקבל כ-10 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-21.

* אית'ן אמפדאו, בלם/קשר בן 18 שכבר רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת של צ'לסי, הושאל עד תום העונה לר.ב. לייפציג.

* אלין טושקה, הבלם הרומני שהיה מועמד למכבי תל אביב בשני הקיצים האחרונים, חתם לשנתיים בקבוצת גזישיר שעלתה לליגה הראשונה בטורקיה. טושקה בן ה-27 התיר את חוזהו בבטיס לפני שבועיים, אחרי ששיחק כמושאל בפאוק סלוניקי ובנבנטו.

* הקשר הברזילאי מויסס (31) חתם בשנדונג לוננג הסינית, לאחר שזו שילמה עליו 5 מיליון יורו לפלמייראס.

שמועות

* על פי "מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד הציעה לפריס סן ז'רמן 90 מיליון יורו + גארת' בייל על ניימאר. למעשה, מי שתיווך בין הצדדים הוא סוכן העל הישראלי פיני זהבי, שעל פי דיווחים בצרפת החל להתעצבן מהסחבת במגעים עם נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, והחליט להציע את הכוכב הברזילאי לקבוצות נוספות, כולל למנצ'סטר יונייטד.

* גם יובנטוס לא ויתרה על כוכב פריס סן ז'רמן, ומוכנה להציע עבורו את פאולו דיבאלה, בלס מטוידי וסכום כסף משמעותי, כך על פי דיווחים באיטליה.

* על פי "מירור" הבריטי, בייג'ינג גואן הסינית מציעה לגארת' בייל חוזה עתק, מהגדולים אי פעם, שבמסגרתו יוכל להרוויח שכר שבועי של מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, הוולשי שוקל את ההצעה בחיוב. בו בזמן, ב-ESPN נטען כי הבלאנקוס יאפשרו לו לעזוב בחינם, כדי לצאת מחוזהו. לידיעה המלאה

* על רקע הדיווחים בצרפת לפיהם יסרב להאריך את חוזהו, ב"סאן" טוענים שפריס סן ז'רמן מתכננת להגיש לקיליאן אמבפה חוזה עצום שישלשל לכיסו 950 אלף יורו לשבוע - 50 מיליון יורו לעונה.

* ריאל מדריד מכינה אלטרנטיבות במקרה ולא תצליח להחתים את פול פוגבה. בנוסף לכריסטיאן אריקסן, שני שמות נוספים נוספו לרשימה: ברונו פרננדש קשרה של ספורטינג ליסבון וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' קשרה של לאציו.

* על פי "מארקה", אתלטיקו מדריד עשויה לרדת מחאמס רודריגס ולעבור לאופציית כריסטיאן אריקסן.

* ר.ב לייפציג מחזרת אחרי בנימין הנריכס המגן של מונאקו, שמחירו מוערך ב-25 מיליון יורו.

* נאפולי ממשיכה בנסיונות החיזוק שלה. קרלו אנצ'לוטי טוען שחאמס רודריגס עדיין במו"מ עם המועדון, אליף אלמס קשר פנרבחצ'ה על סף סיכום.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד הסכימה לדרישה הכספית של לסטר ומוכנה לשלם 90 מיליון יורו עבור הארי מגווייר בלם נבחרת אנגליה.

* בצרפת מדווחים שנביל פקיר קיבל מליון אישור לטוס לסביליה וצפוי לחתום בריאל בטיס.

* סוכנו ואחיו למחצה של אדינסון קבאני, וולטר גוגליילמונה, התייחס לסיכוי שהוא יישאר בפריס ואמר: "הוא הלב של פריס ומלך השערים שלה בכל הזמנים. אני יודע שמדברים קודם על ניימאר ואמבפה, אבל גם הוא כוכב".

שחקן ליון נביל פקיר. רויטרס
בדרך לספרד. נביל פקיר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully