וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "מקווים שגארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד מוקדם ככל האפשר". הסוכן: "זידאן הוא ביזיון"

בדרך לבאיירן מינכן? הוולשי לא נכלל בסגל הבלאנקוס בהפסד 3:1 לבווארים בגביע האלופות (בכורה להזאר), המאמן הבהיר: "הוא בדרך לקבוצה חדשה". הסוכן של בייל: "זידאן התנהג בחוסר כבוד"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

המשחק בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן שנערך הלילה (בין שבת לראשון) ביוסטון במסגרת גביע האלופות אמור היה לעמוד בסימן הבכורה של אדן הזאר, אבל בסופו של דבר גארת' בייל קיבל את הכותרות. אחרי גל של שמועות על עתידו במדריד, הוולשי נותר מחוץ לסגל ריאל הלילה ביוזמתו של זידאן, ולאחר המשחק (1:3 לבאיירן) המאמן הבהיר: הוא בדרך לקבוצה אחרת.

"בייל לא שיחק היום כי הוא קרוב מאוד לעזוב", הבהיר זיזו. "אנחנו מקווים שהוא יעזוב במהירות, כמה שיותר מוקדם יותר טוב לכולם. אין לי שום דבר אישי נגדו, אבל לפעמים צריך מגיעה העת לעשות שינויים. ובמקרה שלו, זה הזמן".

עוד בנושא

הכנה: ז'ואאו פליקס נפצע קלות בבכורה במדי אתלטיקו, פ.ס.ז' זייפה
קונטה כועס, פרישיץ' בדרך החוצה: "הוא לא מתאים לשיטה שלי"
דיווח: ניימאר דרש לעזוב את פריס סן ז'רמן רק לטובת ברצלונה

גארת' בייל על ספסל ריאל מדריד. GettyImages
העזיבה קרובה מתמיד. בייל/GettyImages

זידאן פיזר ביממה האחרונה רמזים על מהלך גדול שריאל רוקמת מאחורי הקלעים, ולפני המשחק אף הצהיר: "בהחלט יכול להיות שתהיה עוד החתמה משמעותית עד סוף חלון ההעברות". בתקשורת הספרדית העריכו שמאחורי ההצהרה עומדת התקדמות במשא ומתן על העברת פול פוגבה, ושהעזיבה המסתמנת של בייל היא עוד סימן בדרך לכך.

ג'ונתן בארנט, הסוכן של בייל, הגיב לציטוטים של מאמן ריאל ואמר: "זידאן הוא ביזיון, הוא הראה חוסר כבוד לשחקן שעשה כל כך הרבה עבור ריאל מדריד". כשנשאל לגבי העזיבה, אמר בארנט: "אנחנו עובדים על זה". עוד הוסיף בארנט ש"אנחנו בוחנים מספר אופציות. גארת' הוא שחקן של ריאל מדריד, אבל אם הוא יעזוב זה יהיה החלטה שלו, לא של זידאן. גארת' הוא עדיין אחד השחקנים הכי טובים בעולם, אחד מחמשת השחקנים הכי יקרים מבחינת שווי שוק, והעתיד שלו טמון בקבוצה גדולה".

בעוד ששמו של בייל נקשר במעבר למנצ'סטר יונייטד או חזרה לטוטנהאם, נראה שלעת עתה המועמדת המובילה לצרפו היא באיירן מינכן. בגרמניה דיווחו על התקדמות במגעים בין ריאל לבאיירן, ואחרי המשחק טיאגו אלקנטרה הגביר את השמועות כשאמר: "בייל יתקבל בזרועות פתוחות בבאיירן".

המשחק עצמו התנהל בשליטה כמעט מוחלטת של באיירן, שניצחה 1:3. אדן הזאר, לוקה יוביץ', פרלאן מנדי ורודריגו ערכו הופעות בכורה רשמיות במדי הבלאנקוס, האחרון אף כבש את השער המצמק בדקות הסיום, אבל באיירן שלטה רוב הזמן. קורנטן טוליסו כבש את הראשון בדקה ה-15, ובמחצית השנייה, אחרי שניקו קובאץ' תגבר את ההרכב בכמה שחקנים בכירים שנכנסו כמחליפים, היתרון גדל עם שערים של רוברט לבנדובסקי (67) וסרג' גנאברי (69). רודריגו צימק, כאמור, עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-84.

במשחק נוסף בגביע האלופות שנערך בשארלוט, הביסה ארסנל 0:3 את פיורנטינה. החלוץ הצעיר אדי אנקטייה המשיך בכושרו הטוב בהכנה עם צמד בדקות 15 ו-65, וג'ון ווילקוק בן ה-19 חתם בדקה ה-89.

עוד בוואלה!

הכנה: ז'ואאו פליקס נפצע קלות בבכורה במדי אתלטיקו, פ.ס.ז' זייפה

לכתבה המלאה
אדן הזאר, ריאל מדריד. GettyImages
הופעת הבכורה שלו נדחקה הצידה. הזאר/GettyImages
שחקני באיירן מינכן ג'רום בואטנג, רוברט לבנדובסקי חוגגים. GettyImages
יקבלו בקרוב חבר וולשי חדש לקבוצה? בואטנג ולבנדובסקי חוגגים, הלילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully