וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ז'ואאו פליקס נפצע קלות בבכורה במדי אתלטיקו, פ.ס.ז' זייפה

הרכש הטרי הראה ניצוצות ב-0:3 על נומנסיה, 1:1 לאלופת צרפת מול נירנברג. מנצ'סטר יונייטד גברה על אינטר, וולבס ניצחה בפנדלים את סיטי

אוהדי נבחרת אלג'יריה/מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי נבחרת אלג'יריה חוגגים זכייה באליפות אפריקה

משחקי ההכנה של הקבוצות הגדולות של אירופה נמשכים והיום (שבת) מנצ'סטר סיטי איבדה 'תואר' ראשון העונה, כשהפסידה לוולבס 2:3 בדו קרב פנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות בגמר גביע הפרמיירליג של אסיה. גם היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד הייתה בפעולה, אבל לה הלך טוב יותר: היא גברה 0:1 על אינטר במשחק הכנה בסינגפור במסגרת גביע האלופות הבינלאומי. פריס סן ז'רמן איכזבה וסיימה ב-1:1 עם נירנברג מהליגה השנייה בגרמניה.

seperator

וולבס - מנצ'סטר סיטי 0:0 (2:3 בפנדלים)

משחק הגמר של גביע הפרמיירליג של אסיה נערך בשנגחאי והסתיים עם זכייה ראשונה אי פעם של וולבס, שניצחה 2:3 את מנצ'סטר סיטי בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות. זו הייתה ההשתתפות הראשונה אי פעם של הזאבים בטורניר, שהוצג כטורניר קדם עונה שנועד להביא את הקבוצות הגדולות של אנגליה ליבשת אסיה. הוא נערך לראשונה בשנת 2003 והשנה התקיים בפעם התשיעית. אלופת אנגליה קיבלה פנדל בדקה ה-21, אבל ראחים סטרלינג החמיץ אותו והתוצאה נשארה מאופסת. סיטי שלטה, אבל לא הצליחה להגיע למספיק מצבים עד לסיום ובתום 90 דקות התוצאה הייתה 0:0 וההכרעה עברה לפנדלים.

בדו קרב הבעיטות מהנקודה הלבנה, שתי הקבוצות הציגו שוערים שמתמחים בפנדלים: בשערה של סיטי עמד קלאודיו בראבו, ואצל וולבס היה זה רוי פטריסיו. בראבו עצר את הבעיטה הראשונה של קונור קודי, אבל פטריסיו הגיב ועצר מנגד את אילקאי גונדואן. במצב של 2:3 לוולבס, החלוץ הגרמני הצעיר לוקאס נמאצ'ה ניגש לבעוט את הבעיטה החמישית של סיטי, אבל פטריסיו עצר אותו עם הצלה שלישית בדו-קרב וסידר לוולבס זכייה ראשונה במפעל.

עוד לפני הגמר, נערך המשחק על המקום השלישי בו ניוקאסל התאוששה מהתבוסה לוולבס בחצי הגמר (4:0) וניצחה 0:1 את ווסטהאם משער של החלוץ היפני יושינורי מוטו בדקה ה-34.

שוער וולבס רוי פטריסיו. רויטרס
הגיבור של וולבס. רוי פטריסיו עוצר את הבעיטה המכריעה של לוקאס נמאצ'ה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אינטר 0:1

52,897 צופים הגיעו לאצטדיון הלאומי של סינגפור על מנת לצפות במשחק המסקרן במסגרת גביע האלופות הבינלאומי. פול פוגבה, שמועמד לעזוב את השדים האדומים, פתח בהרכב יונייטד אבל הוחלף בדקה ה-67. יונייטד שלטה, ובדקה ה-76 גם כבשה הודות לשער נאה מקצה הרחבה של המחליף מייסון גרינווד, שקבע את תוצאת המשחק. למרות הניצחון, בקבוצה יהיו מודאגים מפציעתו של ויקטור לינדלוף, שנאלץ לפנות את מקומו בדקה ה-57 וייבדק.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד מול שחקני אינטר. רויטרס
לעת עתה, הוא עדיין ביונייטד. שחקני אינטר מקיפים את פול פוגבה/רויטרס

נומנסיה - אתלטיקו מדריד 3:0

הקולצ'נורס הציגו לראשונה את קבוצתם החדשה במשחק ההכנה המסורתי בסוריה והראו כי לאוהדים שלהם צפויה עונה מלהיבה. הרכש הנוצץ ז'ואאו פליקס אמנם נפצע קלות ונאלץ לצאת בדקה ה-30, אבל סיפק כמה נגיעות נהדרות בכדור. השערים הגיעו רק ב-21 הדקות האחרונות, כששחקן הכנף ויטולו (69), המצטרף הטרי איבן שאפוניץ' הסרבי (77) והבלם החדש פליפה (83) כבשו. כולם נכנסו כמחליפים, בעוד שחקני הרכש האחרים - קירן טריפייר, מריו הרמוסו ורנאן לודי - פתחו בהרכב.

נירנברג - פריס סן ז'רמן 1:1

אחרי השישייה לרשת של דינמו דרזדן במשחק ההכנה הראשון, אלופת צרפת זייפה במשחק השני וסיימה ב-1:1 עם נירנברג מהבונדסליגה השנייה. פאבלו סראביה עוד העלה אותה ליתרון (43), אבל פנדל של אנריקו ולנטיני (71) קבע את תוצאת המשחק. תומא מונייה נפצע כבר בדקה ה-35, ובפריס יקוו שלא מדובר בפציעה רצינית.

* מונאקו גברה 0:1 על ולנסיה. לייל פוסטר הדרום אפריקאי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully