וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר דרש לעזוב את פריס סן ז'רמן רק לברצלונה

בצל הדיווחים על מעבר אפשרי ליובנטוס, בתקשורת הקטלאנית טוענים שהברזילאי ופמלייתו הבהירו לפריס שניימאר לא מוכן לשקול מעבר לשום מועדון אחר ומפנטז על חזרה לקאמפ נואו. אל חלאיפי זועם

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם יובנטוס, שהדהימה את עולם הכדורגל לפני שנה כשרכשה את כריסטיאנו רונאלדו, תנסה לעשות מהלך מפתיע נוסף ולהחתים גם את ניימאר. אלא שב"ספורט" הקטלאני מדווחים ביממה האחרונה שניימאר מסרב לכל הצעה ממועדון אחר והבהיר לראשי פריס סן ז'רמן: הוא מעוניין לחזור רק לקאמפ נואו והצעה אחרת לא באה בחשבון.

על פי הדיווח הברזילאי פועל מאחורי הקלעים לכך שהוא יחזור לאקסית שלו הקיץ ודורש שפריס תאיץ את המו"מ שלה מול הקטלאנים כדי שהוא יוכל להגשים חלום וללבוש שוב את החולצה מספר 11 של הבלאוגרנה. עוד מדווח כי בשיחות בין בארסה לפמלייה של ניימאר, היא הסכימה לכל הדרישות שלו עד עתה, אבל הקטלאנים לא ייכנסו למאבק עם מועדונים נוספים על רכישתו.

שחקני ברצלונה ניימאר, ג'ורדי אלבה. AP
מפנטז ללבוש שוב את החולצה של ברצלונה. ניימאר/AP

מאידך, פריס מעדיפה למכור את השחקן לכל מועדון אחר ומוקדם יותר היא סירבה לנהל מו"מ עם הקטלאנים גם לגבי טיאגו סילבה, מרקיניוס, וראטי וראביו. נאסר אל חלאיפי הבעלים של פריס מרגיש נבגד על ידי הברזילאי ולא מבין מדוע הוא לא מוכן להישאר, ועכשיו הוא לא מוכן שניימאר יכתיב לו את המהלכים ואת היעד הבא שלו.

הבעיה מבחינת ברצלונה היא שהיא כבר הוציאה מעל 100 מיליון יורו על רכישתו של אנטואן גריזמן ולא תוכל להתפרע שוב עם סכום העברה מופרז עבור שחקן שהיא מכרה אותו לפריס לפני שנתיים תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו. בארסה ממשיכה להציע לפריס שחקנים תמורת ניימאר, כשהשמות הגדולים שנמצאים על הפרק הם של פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully