וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן עלול להיות מורחק מהמגרשים עקב עבירה שגרמה לסדק בגולגולת

הענק השבדי סופג ביקורות על עבירה שביצע במהלך הדרבי ביום שבת, שהותירה את המגן מוחמד אל מוניר עם סדק בגולגולת וזקוק לניתוח. אחרי המשחק זאלטן התעמת עם הצוות המקצועי של היריבה: "לכו הביתה, כלבות"

מתוך טוויטר

זלאטן איברהימוביץ' הבקיע שלושער מרשים ביום שבת בדרבי של לוס אנג'לס (2:3 על FC) והוכיח שמה שאמר לפני המשחק על הרמה של הליגה האמריקאית ביחס לרמתו היתה נכונה למשחק הזה. הוא היה פרארי בתוך מרגש מלא במכוניות פיאט וסיים ככוכב הגדול של המשחק.

למרות זאת, יכול להיות שהכוכב השבדי יושעה עקב כניסה ברוטאלית בשחקן הקבוצה היריבה לוס אנג'לס FC מוחמד אל מוניר בזמן מאבק על כדור גובה. זלאטן נראה שולח את מרפקו לעבר ראשו של המגן הלובי, דקות לאחר שזעם על השופט על שלא שרק לעבירה שביצע אל מוניר. בווידאו מראים שזלאטן מסתכל לעברו כמה פעמים, מזנק ושולח את מרפקו, וקיים החשד כי העבירה היתה מכוונת. אמנם בזמן המשחק לא נשרקה עבירה לחובת השבדי, אך כעת מנהלת ליגת ה MLS בוחנת האם להעניש את זלאטן רטרואקטיבית. לאל מוניר יש כעת סדק בראשו והוא זקוק לניתוח עקב ההתקלות עם הענק השבדי.

אחרי המשחק זעמו אנשי הצוות של הקבוצה המפסידה על העבירה הברוטאלית ואף התעמתו עם זלאטן. בתגוה אמר להם החלוץ: "לכו הביתה כלבות קטנות, לכו הביתה".

עוד בנושא:
כיאל: "אמרתי לאלחמיד שהיום בו יחתום בסלטיק יהיה המאושר בחייו"
נכנס כמחליף, והוחלף: 36 דקות למונס דאבור בניצחון סביליה על ליברפול
מאמן דינמו בוקרשט חטף התקף לב במהלך משחק והובהל לבית החולים

מוחמד אל מוניר שחקן לוס אנג'לס FC. צילום מסך
סובל מסדק בגולגולת. מוחמד אל מוניר (צילום: צילום מסך)/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully