וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: ניימאר עשוי לעבור לריאל מדריד בתמורה לגארת' בייל

על פי "אינדיפנדנט", שני הכוכבים הממורמרים עשויים למצוא פיתרון בדמות טרייד סנסציוני. פ.ס.ז' הציעה עסקה דומה ליונייטד על פוגבה, לאונרדו צעק על הברזילאי באימון וטען: עדיין לא התקבלה הצעה רשמית מברצלונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ניימאר מתאמן במדי נבחרת ברזיל

שניים מהשחקנים המתוסכלים ביותר באירופה כרגע הם גארת' בייל וניימאר, ועל פי דיווחים באנגליה הערב (ראשון), הם עשויים לעזור ולפתור אחד את הבעיות של השני. על פי "אינדיפנדנט" הבריטי, במחנה של הכוכב הברזילאי החלו לפעול בנוגע לעסקה שתשלח אותו לריאל מדריד, בעוד הבלאנקוס יעבירו את הקיצוני הוולשי, בצירוף סכום כסף שלא פורסם, לפריס סן ז'רמן.

על פי מקורבים לניימאר, הרעיון שהועלה לפני מספר שבועות תפס תאוצה לאחרונה, ועשוי להפוך ממשי עוד יותר לאור מצבו של הנוכחי של בייל. הוולשי לא נכלל במשחק הידידות של ריאל מדריד מול באיירן מינכן אתמול בלילה וזינדין זידאן הודה: "אנחנו מקווים שהוא יעזוב במהירות, כמה שיותר מוקדם יותר טוב לכולם. אין לי שום דבר אישי נגדו, אבל לפעמים צריך מגיעה העת לעשות שינויים. ובמקרה שלו, זה הזמן". סוכנו של בייל זעם ואמר: "זידאן הוא ביזיון, הוא הראה חוסר כבוד לשחקן שעשה כל כך הרבה עבור ריאל מדריד".

בסביבתו של בייל נטען כי במדריד מנסים לדחוף את כוכבם הדועך אל עבר הליגה הסינית, ובעוד שטוטנהאם ממשיכה להביע עניין להשיבו, ברור לכל שלא תוכל לעמוד בדרישות השכר שלו. אלופת צרפת, לעומת זאת, מוכנה לשלם את החוזה אותו בייל דורש, ובשל הסחבת במגעים עם ברצלונה, היא עשויה לראות בריאל מדריד את הפיתרון הריאלי ביותר לפתור את הסאגה הארוכה. על פי דיווחים, סן ז'רמן פנתה למנצ'סטר יונייטד בנוגע לעסקה דומה במסגרתה יעשה פול פוגבה את הדרך ההפוכה, אולם נענתה בסירוב.

"קשה לראות מי יסרב לעסקה כזו", צוטט מקור ב"אינדיפנדנט" כאומר, אולם מי שעלול לעשות זאת הוא דווקא זידאן, שעדיין לא משוכנע לגמרי כי הצטרפות של ניימאר תועיל למועדון.


עוד בנושא

"ניימאר דרש לעזוב את פריס סן ז'רמן אך ורק לברצלונה"
הכנה: ז'ואאו פליקס נפצע קלות בבכורה במדי אתלטיקו, פריס סן ז'רמן זייפה
"סלחו לי חובבי הכדורגל": המכתב שניימאר לא יכתוב לעולם

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
יפתרו אחד לשני את הבעיות? בייל וניימאר/GettyImages

המנהל המקצועי של פריס זן ז'רמן, לאונרדו, טוען שברצלונה לא הגישה שום הצעה על ניימאר. אומנם לפני מספר ימים הוא ציין שהיו מגעים לא רשמיים בין הקבוצות, אבל מאז הוא לא שמע מברצלונה שום דבר. "אין שום דבר חדש מהפעם האחרונה", אמר לאונרדו, "שום דבר, העניין לא זז ואין שום הצעה קונקרטית על ניימאר". לדבריו, "ניימאר איתנו, הוא שחקן פריס סן ז'רמן". לאונרדו נשאל על האפשרות שניימאר יעזוב במסגרת עסקת חליפין, וגם לאפשרות הזאת התייחס בביטול. "אני חוזר, אין שום הצעה, המצב לא השתנה".

בינתיים, לפחות באופן רשמי, טוכל אמר אתמול ש"ניימאר הוא חלק מהסגל של פריס סן ז'רמן, והוא יחזור להתאמן איתנו. ביני לבין ניימאר הדברים ברורים, השאר זה בינו לבין המועדון". לדברי טוכל, "הוא יטוס איתנו לסין ביום שלישי לשחק מול אינטר (ב-27 ביולי במקאו) ויחזור להתאמן מחר (ראשון). הוא עבר את הבדיקות וצפוי לעשות עלייה בקצב האימונים. האם אני רוצה להשאיר אותו? כמובן. כל מאמן היה רוצה ששחקן כמו ניימאר יישאר בקבוצה שלו. הוא שחקן שלנו. אני רגוע, אבל לא עושה תוכניות כי בחלון ההעברות הכל יכול לקרות. עכשיו הוא שחקן שלנו".

עם זאת בספרד טוענים שהמאמן תומאס טוכל לוחץ על הנהלת פריס סן ז'רמן לסיים את "פרשת ניימאר" מהר ככל שאפשר. גם כדי להפסיק את הסחות הדעת, וגם, במקרה של שחקנים חדשים שיגיעו, להתחיל לחבר אותם לסגל. ניימאר לא היה חלק מהסגל של פ.ס.ז' הלילה במשחק האימון שלה מול נירנברג (1:1).

ב"ספורט" מדווחים על "הפיצוץ הגדול של לאונרדו, שמקרב את ניימאר לברצלונה". על פי הדיווח, "אין שום סיכוי לסולחה בין המנהל לניימאר, אחרי שלאונרדו התפרץ על השחקן לעיני כל שחקני הסגל של פריס סן ז'רמן ביום שני שעבר, אחרי שהברזילאי הגיע באיחור של כמה ימים לאימונים". הכל קרה בחדר ההלבשה, על רקע המתיחות הגדולה, ו"הטון החריף של לאונרדו לא יאפשר סיכוי לפיוס". לאונרדו רואה בהתנהלות של ניימאר כדבר פסול, שפוגע במשמעת, ודורש שמעתה בפריס סן ז'רמן כל החוקים יחולו על כולם במידה שווה וזהה (אחרי שניימאר יצא השנה לחופשה ארוכה יותר משל חבריו).

עוד בוואלה!

"סלחו לי חובבי הכדורגל": המכתב שניימאר לא יכתוב לעולם

לכתבה המלאה
תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן. GettyImages
עד מתי? טוכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully