וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ייפגש עם פ.ס.ז' ביום ב'. סוכנו של קוטיניו נגד ברצלונה

הברזילאי צפוי לבקש לעזוב ולקבל תשובה: "תמצא קבוצה שתשלם 300 מיליון יורו". ג'ורבחיאן: "ברצלונה משקרת בנוגע לקוטיניו"

צילום ועריכה: מתן חדד

ביום שני ייכתב פרק נוסף בטלנובלה של ניימאר-פרחיס סן ז'רמן-ברצלונה. הברזילאי הסורר שמחרים את אימוני האלופה הצרפתית, ימריא לפריס ביום ראשון בלילה וביום שני הוא יגיע למתקן האימונים. על הפרק: פגישה עם המנהל המקצועי לאונרדו.

בצרפת ובספרד מדווחים שאחרי הפגישה ביום שני התמונה תתבהר - אבל אל תצפו להפתעות. ניימאר אמנם שיגר מסרים שהוא מעוניין לעזוב, אבל עדיין לא אמר זאת בפירוש לראשי פריס סן ז'רמן. ביום שני הוא יגיד מה העמדה שלו ואילו המנהל הספורטיבי יגיע מוכן. על פי התקשורת הצרפתית, לאונרדו יבהיר לניימאר: "אנחנו רוצים פה שחקנים עם מוטיבציה לשחק בקבוצה. אתה יכול לעזוב ברגע שתמצא קבוצה שתשלם עלייך 300 מיליון יורו".

עוד בנושא:

ריאל מדריד פתחה ב"מבצע מכירת גארת' בייל, חלק 2"
אנטואן גריזמן: "אגן על החולצה של ברצלונה ואהיה מחויב לאוהדיה"
"סינישה מיכאילוביץ' מתמודד עם מחלה קשה ויעזוב את בולוניה"

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
העזיבה לא תהיה פשוטה. ניימאר/AP

במקביל לפרשת ניימאר, גם קוטיניו עוקב בעניין אחרי הדיווחים על עתידו. הברזילאי, שאיבד את החולצה מספר 7 לאנטואן גריזמן, מועמד לעזוב לפריס סן ז'רמן במסגרת העסקה של ניימאר, וסוכנו לא אוהב את חוסר הוודאות.

"פפ סגורה (המנהל המקצועי) אמר לי שקוטיניו לא יעזוב את ברצלונה", אמר קיה ג'ורבחיאן, "ג'וזפ ברתומאו (הנשיא) אמר לי אותו דבר בשבוע שעבר בברצלונה. הנשיא היה ברור: אין לו שום כוונה למכור את השחקן, לשום קבוצה. בגלל זה, בחרנו שלא לבחון את את הנעשה בשוק, מתוך כבוד לברצלונה שרוצה לשמור עליו, כך שלא הצענו אותו לאף מועדון. אבל ממה שהבנתי - העובדה היא שאנדרה קארי (הסקאוט של הקבוצה בדרום אמריקה) פועל בצורה אחרת לחלוטין. קארי מנסה לכלול את קוטיניו בעסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן. לקוטיניו אין שום הצעה, כי כיבדנו את המצב מול ברצלונה. אבל הם לא מכבדים את המילה שהם נתנו לנו. שמרתי על שתיקה, אבל לא אתן לברצלונה לשקר על השחקן. הם חייבים להגיד את האמת! אם הם רוצים שקוטיניו יעזוב, שיגידו את זה, שלא ישחקו משחק כפול. ואנחנו נכריע את העתיד שלו".

עוד באותו נושא

החלום ושברו: מה פשר ההתלהבות הגדולה של גריזמן לעבור לברצלונה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully