וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינישה מיכאילוביץ' הודיע בדמעות שהוא חולה בלוקמיה: "מצפה להתחיל במאבק"

המאמן הסרבי (50) הודיע שימשיך לאמן את בולוניה במקביל למאבק בסרטן: "הסברתי גם לשחקנים שלי, ובאופן טבעי בכיתי, שאני חייב לתקוף כדי לנצח. אם אשב ואחכה ואתגונן, אקבל מכה מהירה. אני חייב להשתמש בטקטיקה שלי כדי לנצח במאבק הזה ואני בטוח שאנצח"

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: נבחרת ברזיל חוגגת זכייה בקופה אמריקה

סיניסה מיכאילוביץ' הודיע היום (שבת) שהוא ימשיך לעבוד כמאמן בולוניה בזמן שהוא נלחם במחלת הלוקמיה (סרטן הדם). "אני מכבד את המחלה", אמר המאמן, "אני כבר מצפה להגיע לבית החולים ולהתחיל במאבק, אין לי ספק שאנצח במלחמה הזאת".

הכל החל בעקבות פרסום ב"קוריירה דלה ספורט" האיטלקי לפיו מאמן בולוניה "צפוי לעזוב את תפקידו בשל התמודדות עם מחלה קשה". בדיווח נטען שכוכב העבר הסרבי (50) עבר סדרת בדיקות שהצביעו על בעיה חמורה אשר בעקבותיה, הוא ייאלץ לעבור טיפולים אגרסיביים. המאמן כינס היום מסיבת עיתונאים אחרי שלא הצטרף לחניכיו למחנה האימון. "ביקשתי את מסיבת העיתונאים הזאת, ושיכבדו את הפרטיות שלי, כי רציתי להיות זה שמבשר את הדברים לשחקנים שלי", אמר, "לצערי לא כולם עמדו בהבטחה, כדי למכור עוד כמה מאות עותקים, והרסו יחסים ארוכים". הוא צפוי להתחיל את הטיפולים ביום שלישי. מנכ"ל הקבוצה וולטר סבאטיני אמר שמיכאילוביץ' יישאר מאמן הקבוצה, "ללא קשר למה שיקרה בימים הקרובים".

"הקטע הקשה ביותר היה הניסיון להסתיר את זה מאשתי", אמר המאמן, בעודו דומע במסיבת העיתונאים, "היה לי חום, והיא ידעה שזה יותר מזה, שזה לא משהו שימנע ממני לנסוע למחנה האימונים. הלכנו לבדיקות, וגילינו שזה לוקמיה. בהתחלה זה היה הלם גדול, ישבתי ובכיתי ימים שלמים, החיים עוברים לנגד עיניך. אבל אלה לא דמעות של פחד. אני מכבד את המחלה, ואתמודד איתה בראש זקוף. זו מחלה אגרסיבית, אבל אפשר לנצח אותה. הסברתי גם לשחקנים שלי, ובאופן טבעי בכיתי, אמרתי להם שאני חייב לתקוף כדי לנצח. אם אשב ואחכה ואתגונן, אקבל מכה מהירה. אני חייב להשתמש בטקטיקה שלי כדי לנצח במאבק הזה ואני בטוח שאנצח.

"אנצח בשביל המשפחה שלי, בשביל הילדים שלי, עבור כל אלה שאוהבים אותי. בכיתי הרבה בימים האחרונים, קיבלתי מאות הודעות, ראיתי הרבה דברים שריגשו אותי, אבל אני לא אוהב שאנשים באים ובוכים מולי, כאילו הם מרחמים עליי. אף אחד לא צריך לרחם עליי. אני בסדר".

סינישה מיכאילוביץ' מודיע שהוא חולה לוקמיה. צילום מסך
מבטיח מלחמה. מיכאילוביץ'/צילום מסך

מיכאילוביץ' מונה לתפקיד בינואר האחרון במקום פיפו אינזאגי, ועבר חצי עונה מוצלחת ביותר במהלכה לקח את בולוניה מאיזור הירידה לליגת המשנה עד לסיום עונה נוח במקום העשירי. למרות ששקל לעזוב, ראשי המועדון שכנעו אותו לחתום על חוזה עד שנת 2022.

הסרבי עשה את רוב קריירת המשחק שלו באיטליה: הוא הגיע לרומא בשנת 1992, ובהמשך גם שיחק בסמפדוריה, לאציו ואינטר. אחרי שפרש, מונה ב-2006 לעוזרו של רוברטו מאנצ'יני באינטר, ובהמשך אימן בבולוניה, קטאניה, פיורנטינה, סמפדוריה, מילאן וטורינו. הוא גם אימן את נבחרת סרביה בין מאי 2012 לנובמבר 2013, ובקיץ שעבר התמנה למאמן ספורטינג ליסבון ופוטר כעבור מספר ימים בשל שינוי בהנהלת הקבוצה.

מאמן בולוניה סינישה מיכאילוביץ'. GettyImages
רפואה שלמה. סינישה מיכאילוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully