וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.7: ארסנל הציעה 80 מ' יורו על פפה, איקרדי עזב את מחנה האימון של אינטר

ריאל מדריד עברו שלב ונתקלים בבעיית גארת' בייל, החלוץ המבוקש של ליל מעדיף את פריס סן ז'רמן, איקרדי יחזור למילאנו להתאמן לבדו

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: נבחרת ברזיל חוגגת זכייה בקופה אמריקה

העברות

* פולהאם הכריזה שהשאילה מוולבס את שחקן הכנף איבן קבאליירו. הפורטוגלי בן ה-25 יגיע לקבוצה
לשנה אחת.

* גלאזגו ריינג'רס החתימה את פיליפ הלנדר, 26, שהפך להחתמה השמינית של סטיבן ג'רארד הקיץ. הלנדר מגיע מבולוניה תמורת 3.5 מיליון ליש"ט, וחתם לארבע שנים.

* אלופת בלגיה גנק החתימה את יאניס חאג'י, 20, בנו של כוכב העבר הרומני גיורגי חאג'י, שחתם לארבע עונות. הוא מגיע מהקבוצה שבה שיחק אביו, ויטורול קונסטנטה, על אף שבעבר שיחק 18 חודשים בפיורנטינה והתקשה להרשים. לאחרונה הצטיין במדי רומניה הצעירה שהגיעה לחצי גמר היורו. גנק שילמה בין 8 ל-10 מיליון יורו על הקשר ההתקפי.

* פארמה הודיעה על החתמתו של הרנאני, החלוץ הפורטוגלי בן ה-27 שמגיע מפורטו.

* קאלום ווילסון, שהיה בין היתר על הכוונת של צ'לסי, האריך את חוזהו וחתם על חוזה חדש לארבע שנים בבורנמות', שיכניס לו כ-100 אלף ליש"ט לשבוע.

* אוון דג'ורקף, בנו של יורי דג'ורקף האגדי, חתם בסט. מירן הסקוטית.

שמועות

* מאורו איקרדי עזב את מחנה האימונים של אינטר וימשיך להתאמן לבדו. החלוץ לא נמצא בתכניות של קונטה לעונה הבאה, ומאחר שגם השחקן רוצה לחפש קבוצה אחרת הוחלט שלא ישהה עם הקבוצה בלוגאנו וגם לא יסע עם הקבוצה לסבב המשחקים באסיה.

* הארי מגוויאר מתקרב למנצ'סטר יונייטד: לפי המייל הבריטי הבלם הבריטי הביע את רצונו לעבור לתחנה הבאה בקריירה שלו במהלך מחנה האימונים בצרפת. למרות התעניינות מצד מנצ'סטר סיטי, סביר להניח שיעבור לשדים האדומים תמורת 75 מיליון ליש"ט.

* "אס" מנתח את המצב בריאל מדריד: "מבצע המכירה" הגיע לשלב 2, המשמעותי. אחרי שריאל מכרה שישה שחקנים בתחילת החלון (קובאצ'יץ', דה תומאס, רגילון, אודגארד, תאו הרננדס, לוקה זידאן) כעת היא מגיעה לשלב המסובך יותר: על הפרק גארת' בייל, חאמס רודריגס, דני סבאיוס, מריאנו ומיוראל. שחקנים נוספים יימכרו אך ורק במקרה של הצעה גבוהה מאוד: ואייחו, איסקו, לוקאס ואסקס ואסנסיו. האתגר הגדול ביותר הוא בייל: ברור שהקבוצה מחכה להצעות מהשוק העשיר של אנגליה, אבל שם החלון נסגר כבר ב-8 באוגוסט. אם לא תגיע הצעה מקבוצה שמוכנה גם לשלם עליו מחיר גבוה וגם את השכר העצום שלו - ריאל תהיה בבעיה. עד עכשיו היא הכניסה 115 מיליון יורו ממכירה (45 לקובאצ'יץ', 30 למרקוס יורנטה, 20 על דה תומאס ו-20 על תאו) והוציאה 298 מיליון יורו (100 הזאר, 60 יוביץ', 50 מיליטאו, 48 מנדי, 40 רודריגו) ולכן חייבת הכנסות.

* נאצ'ו יישאר בריאל מדריד בעונה הבאה, על אף השמועות והעניין הרבה שמגלות בו קבוצות. "מארקה" מדווח שזידאן החליט ללכת על שחקן ההגנה הוורסטילי בן ה-29, שיחתום על הארכת חוזה.

* חאמס רודריגס היה רוצה לעבור לנאפולי ולהתאחד עם מאמנו לשעבר קרלו אנצ'לוטי, אבל נשיא נאפולי לא מוכן לשלם את הסכום שריאל מדריד דורשת (42 מיליון יורו), ובצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר הקולומביאני. בריאל מעדיפים למכור אותו ולא להשאיל, וחוששים שינחת בסופו של דבר ביריבה העירונית אתלטיקו. "יש שלוש-ארבע קבוצות שמעוניינות בו", אמרה אשתו של חאמס, דניאלה אוספינה, "המו"מ עם ריאל לא קל, כי הם דורשים סכום גבוה בתשלום אחד, זה תלוי בהם".

* על רקע ההתעניינות מאינטר: רומלו לוקאקו החמיץ את המשחק הראשון של מנצ'סטר יונייטד באוסטרליה בגלל פציעה. יונייטד דורשת על החלוץ הבלגי 80 מיליון יורו, אינטר לא תשלם את הסכום הזה ועשויה לפנות לחלוץ הקרואטי אנטה רביץ', 25, עליו פרנקפורט דורשת 40 מיליון יורו. לוקאקו אמר היום לעיתונאים אחרי המשחק של יונייטד: "בימים הקרובים תדעו מה איתי".

* מתייס דה ליכט לא נכלל בסגל הרחב של אייאקס למשחק ההכנה שלהם באוסטריה, על רקע הדיווחים שהבלם קרוב לחתימה ביובנטוס.

* בצרפת מדווחים: ארסנל הציעה 80 מיליון יורו לליל על ניקולא פפה, חלוץ חוף השנהב, שמבוקש גם באינטר, סיטי באיירן וליברפול, אבל מעדיף לחתום בפריס סן ז'רמן.

שמועות

* על פי "בילד", ברצלונה צפויה להגיש לפריס סן ז'רמן רשימה של ארבעה שחקנים, מהם תוכל לבחור אלופת צרפת שלושה במגעים על רכישת ניימאר. הרשימה כוללת את פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, נלסון סמדו וסמואל אומטיטי.

* סוכנו של כוכב ליל ניקולא פפה אמר לתקשורת הצרפתית: "הוא פתוח להכל, הכוונה היא שיחתום במקום הנכון עבורו. פריס סן ז'רמן היא אופציה".

* בספרד טוענים שדני אלבס הציע עצמו ליובנטוס, אולם המשכורת השנתית שהוא דורש (שבעה מיליון יורו לעונה) עלולה להקשות על חתימה.

* אברטון קרובה לסכם עם מנצ'סטר סיטי על רכישת פביאן דלף תמורת 8 מיליון ליש"ט, כף על פי "טלגר".

* ריאל בטיס מחפשת מחליף לג'ובאני לו סלסו, השם האחרון שהוזכר הוא נביל פקיר, כוכב ליון.

* חלוץ יובנטוס מריו מנדז'וקיץ' שוקל לשוב לבונדסליגה, וכרגע היעד המועדף עליו הוא באיירן מינכן ולא בורוסיה דורטמונד, אותה דחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully