וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "המטרה היא לזכות בהכל". הכוכב החדש הגיע לחנות של ברצלונה

ברצלונה שיחררה סרטון בו הכוכב החדש שהגיע מאתלטיקו מדריד פונה לאוהדי הקבוצה: "אני מקווה להביא הרבה שמחה והנאה". ראשי המועדון ממדריד טוענים שיש להם הוכחות למגעים מוקדמים בין השחקן לברצלונה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים, משחקו האחרון של גריזמן במדי אתלטיקו

חלוצה החדש של ברצלונה אנטואן גריזמן הופיע היום (שבת) לראשונה עם חולצה רשמית של המועדון בחנות הדגל בברצלונה, שם שיחק מעט עם הכדור והצטלם. בטוויטר של המועדון ישנו סרטון בו גריזמן פונה לאוהדים בקטלונית ואומר: "שלום אוהדים, אני כבר פה".

"אני מאד שמח ומתרגש, להוט לעבוד עם הקבוצה. פה יש לי אתגרים חדשים, מטרות חדשות ואני מקווה שאני אגיע אליהן בדרך הטובה ביותר. המטרה היא לזכות בהכל - ליגה, גביע, וליגת האלופות. דיברתי עם סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה שהם חברים שלי, ואני רוצה להנות פה איתם. אני רציתי לבוא לפה ומשפחתי באה איתי, לפעמים צריך לקבל החלטות כאלה. זה תענוג לשחק לצידו של מסי. אני רוצה כבר לדעת מה זה להתאמן פה יום יום במועדון הגדול הזה עם חבריי לקבוצה ועם המאמן, אני אוהב להנות מחוץ למגרש וגם בתוכו ואני מקווה להביא הרבה שמחה ושעשוע", אמר הצרפתי.

אחרי שברצלונה הודיעה אתמול (שישי) על החתמתו של אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, בלילה היא פרסמה סרטון בו הצרפתי מדבר לראשונה ופונה באופן ישיר לאוהדי הקבוצה. "הגיע הרגע לקבל עליי אתגר חדש ביעד חדש", אמר גריזמן, שהמשיך והסביר בסרטון: "כולם ידעו שזה יקרה, והנה, בסופו של דבר, דרכינו הצטלבו. אני אגן על החולצה של בארסה ואהיה מחויב לה ולאוהדיה. זה הרגע שלנו, זו הדרך שלנו". גריזו צפוי להצטלם היום לראשונה כשחקן ברצלונה במשרדי המועדון. בראשון הוא יוצג באופן רשמי לקהל בקאמפ נואו, ובשני יעבור בדיקות רפואיות ויערוך אימון ראשון עם חבריו החדשים.

ברצלונה שילמה את סעיף השחרור של גריזמן שעמד על 120 מיליון יורו, אלא שלאחר הודעת ההחתמה אתלטיקו מדריד הוציאה הודעה רשמית לפיה הייתה צריכה לקבל 200 מיליון יורו ולא 120, שכן זה היה סעיף השחרור שעה שהחלוץ וברצלונה סיכמו, לטענת הקולצ'ונרוס, אי שם בחודש מרץ (סעיף השחרור הנמוך יותר היה תקף אך ורק לקיץ הנוכחי). כרגע לא ברור היכן הנושא עומד, אבל בספרד מדווחים שייתכן ואתלטיקו תפנה לפיפ"א.

סבאן קריאן, עורך דינו של גריזמן, יוצא כנגד ראשי אתלטיקו ומאוכזב מהתנהלותם עם גריזמן. "אנטואן מאוד מאוכזב מהגישה של אתלטיקו והעומדים בראשה, שפועלים מתוך חוסר אמונה ועושים את כל מה שאמרו שלא יעשו בשיחות פרטיות". ראשי הקבוצה ממדריד טוענים שיש בידיהם הוכחות חותכות לתקשורת בין ברצלונה לשחקן עוד בחודש מרץ, אך עורך הדין לא מתרשם: "שיעשו מה שהם רואים לנכון, ואנחנו נעשה כך גם כן. כרגע, אנטואן רוצה מאד להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלו ולחגוג במהלך סוף השבוע בביתו החדש".

עוד באותו נושא

אנטואן גריזמן חתם לחמש שנים בברצלונה, אתלטיקו מדריד מתכננת תביעה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully